  • 1. Data: 2011-03-25 15:22:16
    Temat: PKOBP kanał telefoniczny
    Od: "george" <g...@v...pl>

    Nie korzystałem nigdy, ale dziś coś tam musiałem sprawdzić i jakież mnie
    spotkało zdziwko.

    PKOBP żąda podania numeru konta i pełnego hasła przez telefon w systemie
    DTMF ?

    WTF ?!

    dzwonimy: 801 302 302 po połączeniu
    numer konta # hasło #
    przeciez analiza tego to banał, jedno podsłuchane połaczenie i juz mamy
    dostęp do danych...

    george

    P.S. Zabezpieczeniem jest niby to że każda operacja musi być przeprowadzona
    z listą haseł jednorazowych.... ehh

  • 2. Data: 2011-03-25 15:28:14
    Temat: Re: PKOBP kanał telefoniczny
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-03-25 16:22, george pisze:
    > Nie korzystałem nigdy, ale dziś coś tam musiałem sprawdzić i jakież mnie
    > spotkało zdziwko.
    >
    > PKOBP żąda podania numeru konta i pełnego hasła przez telefon w systemie
    > DTMF ?

    Identyfikator, a nie numer konta.

    Millennium także. O ile w PKOBP/Inteligo możesz mieć odrębne hasła, to w
    Millennium hasło jest wspólne dla kanałów www/tel.

  • 3. Data: 2011-03-25 15:39:56
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Wojciech Nawara" <u...@n...info> wrote in message

    > Identyfikator, a nie numer konta.
    >
    > Millennium także. O ile w PKOBP/Inteligo możesz mieć odrębne hasła, to w
    > Millennium hasło jest wspólne dla kanałów www/tel.

    tak, identyfikator, ale to nic nie zmiena.
    Otwartym kanałem pełny telekod ? OMFG.

    george

  • 4. Data: 2011-03-25 23:01:04
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > "Wojciech Nawara" <u...@n...info> wrote in message

    > tak, identyfikator, ale to nic nie zmiena.
    > Otwartym kanałem pełny telekod ? OMFG.

    Łącz się z komórki, trudniej namierzyć niż wbijając dwie szpilki w
    instalację telefonu stacjonarnego...

    Feromon