  • 11. Data: 2005-12-07 19:49:24
    Temat: Re: PKO Złote Konto- warto to mieć ?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Slawek Kos" <s...@p...com> writes:

    > teraz to raczej klienci wplacajacy/wyplacajacy stanowia mniejszosc przy
    > okienkach kasowych...;-)

    To co robia klienci przy okienkach _kasowych_???

    MJ

  • 12. Data: 2005-12-07 20:01:55
    Od: "Nuworysz" <n...@o...pl>

    > Traktują Cie wtedy po ludzku nawet te dinozaury co siedza w okienku za
    > minionego ustroju
    > Nie stoisz w kolejkach

    nie uwierzycie :-)
    byłem przy okienku i w "pokoju zwierzeń", było OK, ale ta kobietka z okienka
    (mimo, że starsza wiekiem), była uprzejma, sympatyczna, roześmiana.....
    szok.... miodzik, tego się nie spodziewałem w tym banku......

    pozdr

  • 13. Data: 2005-12-07 20:12:10
    Od: "Nuworysz" <n...@o...pl>

    acha z tego co zapamiętałem:

    - przyjemność kosztuje 12 PLN/miesiąc,
    - pierwsze 6 miesiecy niby gratis,
    - psychoanalityk w "pokoju zwierzeń"
    - osobna KASA w "pokoju zwierzeń"
    - obsługa bez kolejki...
    - kredyty no problem, jakies ułatwienia, przyspieszenia, niby lepszy %,
    konkretów brak...
    - konto przez internet
    - WOW!! przelewy do innych banków GRATIS
    - co jeszcze nie wiem....może ktoś znajdzie haczyk

    pozdr

  • 14. Data: 2005-12-07 20:46:57
    Od: "Palm" <palm@/////NIE-SPAMUJ////acn.///waw///.pl>

    Użytkownik "Nuworysz" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > okienka (mimo, że starsza wiekiem), była uprzejma, sympatyczna,
    > roześmiana..... szok.... miodzik, tego się nie spodziewałem w tym

    Yyyyy byłes u nich pierwszy raz i powiedziales ze chcialbys zostac ich
    klientem ;] ;P
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 15. Data: 2005-12-08 07:59:45
    Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>

    > W przyszłym roku w ogóle nie będzie kolejek przy okienkach --> spójrzcie
    > w nową TOiP :(
    > BP wprowadza karę za wypłatę <500 złotówek w kasie w wysokości 2 i pół
    > złotego. Są też i inne przyjemności" 5,40 za Superkonto, koniec
    > "promocji" bezpłatnych przelewów przez inetrnet ...

    A gdzie o tym można poczytać?

    Grzexs

  • 16. Data: 2005-12-08 09:15:31
    Od: "Flashka" <n...@p...onet.pl>

    > Lookam TOiP i nie widze ze 6 m-cy gratis :( no i ze przelewy też gratis to
    > tez nie widze.
    > Widze ze konto przez internet jest gratis a przelewy beda po 0,30 zł
    >
    > Dawidek

    też nie mam tego na papierze, takie informacje przekazała mi ustnie
    pracownica, a co do bezpłatnych przelewów to kolezanka mi powiedziala ze ma
    je bezpłatne w PKOInteligo, a złotego konta nie ma

    pozdr

  • 17. Data: 2005-12-08 09:50:04
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    za 3 tygodnie będzie 16.50

    pod warunkiem, że nie trafisz na 'kolejkę VIPów'
    bywa równie długa jak do 'zwykłego' okienka

    np. KO czy karta DC załatwiane niemal od ręki na podstawie
    odręcznego oświadczenia o dochodach,
    przy wystarczających wpływach na konto -żadnych innych papierów

    od nowego roku po 30gr
    bezpłatne pozostają tylko dla kont "Platinium"

    Tak, to wciąż tylko PKO BP ;-)

    > też nie mam tego na papierze, takie informacje przekazała mi ustnie
    > pracownica, a co do bezpłatnych przelewów to kolezanka mi powiedziala ze ma
    > je bezpłatne w PKOInteligo, a złotego konta nie ma

    może jakaś promocja, a 'bezpłatne w PKOInteligo' są - _jeszcze_

  • 18. Data: 2005-12-09 17:28:13
    Od: "Nuworysz" <n...@o...pl>

    dzisiaj znowu byłem koło 17-stej, ja pikolę jakaaaa kolejka do kas, chyba
    200 osób!!! i to nie były jakieś moherowe berety a w większości ludzie
    młodzi !!! ja mam inteligo i nie wyobrażałem sobie, że jeszcze są takie
    kolejki....

    pozdr

  • 19. Data: 2005-12-10 19:52:34
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    mam i jestem super zadowolony
    jeżeli coś potrzebuję to umawiam się na konkretna godzinę i wytypowany
    pracownik czeka
    ponadto, większość mogę załatwic przez telefon