  • 1. Data: 2002-03-24 16:52:21
    Temat: PKO SA i Millenium za granicą
    Od: "Mirosław" <p...@p...onet.pl>

    Witam

    A konkretnie w USA.
    Jak działają karty VE z Millenium i Maestro z PKO SA poza granicami naszego
    kraju.
    Czy na te karty można robić jakieś rezerwacje, czy są potrzebne VC

  • 2. Data: 2002-03-24 17:15:20
    Temat: Re: PKO SA i Millenium za granicą
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy na te karty można robić jakieś rezerwacje, czy są potrzebne VC

    Sa potrzebne karty przystosowane do platnosci przez Internet lub telefon
    czyli VC, MC/EC lub wirtualne karty takie jak w mBanku

  • 3. Data: 2002-03-24 19:52:02
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    "Mirosław" <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Jak działają karty VE z Millenium i Maestro z PKO SA poza granicami naszego
    > kraju.

    Millenium działają, a PKO SA to nie ma takiego banku.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 4. Data: 2002-03-24 19:56:15
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 24 Mar 2002 19:52:02 GMT, Adam Płaszczyca
    <o...@m...oldfield.org.pl> wrote:

    >Millenium działają, a PKO SA to nie ma takiego banku.

    Millenium tez nie ma :-)))

    BP, NNMSP
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 5. Data: 2002-03-24 20:43:39
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> wrote:

    > Millenium tez nie ma :-)))

    Tylko nazwa determinuje jeden bank, prawda?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 6. Data: 2002-03-24 23:23:31
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 24 Mar 2002 20:43:39 GMT, Adam Płaszczyca
    <o...@m...oldfield.org.pl> wrote:

    >Tylko nazwa determinuje jeden bank, prawda?

    Prawda, przeciez to byl tylko wredny zart :)

  • 7. Data: 2002-03-25 09:12:29
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Prawda, przeciez to byl tylko wredny zart :)

    Musisz by wrednie inteligentny ;)))
    Jesli oczywiscie istnieje zaleznosc pomiedzy inteligencja a zlosliwoscia

  • 8. Data: 2002-03-25 10:53:52
    Od: Adam Obszynski <a...@f...pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Millenium działają, a PKO SA to nie ma takiego banku.

    Na jeden bank nie licz... kiedys mi Millenium nie zadzialalo i prawie bym w
    LV nocowal na ulicy albo gdzies w koncie kasyna 8-)

    --
    \_/

  • 9. Data: 2002-03-25 11:08:26
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"

    > Musisz by wrednie inteligentny ;)))
    > Jesli oczywiscie istnieje zaleznosc pomiedzy inteligencja a zlosliwoscia

    albo czyta to co inni pisza, tez pare dni temu zwracalem na to samo uwage a
    Plaszczyca az sie sam prosil, bo pierwszy zaczął wytykać blad ;-)))
    *** blad ***