    From: "Elvis" <n...@n...tpi.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [PKO BP] kredyt mieszkaniowy - wcześniejsza spłata
    Date: Mon, 14 Nov 2005 15:37:43 +0100

    > Dziwne... Nadpłacałem kredyt w PKO BP, zrobiłem klasyczny przelew na
    > większą
    > kwotę (miałem również konto w PKOBP ale nadpłata była akurat z innego
    > banku)

    U mnie automatyczna spłata kapitału idzie na konto o takim dziwnym numerze:
    33 1020 1097 252 912 xxxx (20 zamiast 26 cyfr), więc nie mogę zrobić z
    dowolnego konta przelewu na taki rachunek, ponoć można tylko w kasie danego
    oddziału - jednak po tym jak kiedyś czekałem w kolejce do okienka w tym
    oddziale 45 minut straciłem wszelką ochotę do tego typu czynności, wolę
    robić przelewy przez internet :)

    > Nikt mnie o nic nie pytał, wszystko zadziałało niemal automatycznie, ale
    > dla
    > pewności napisałem im jeszcze pismo że dnia tego i tego dokonałem takiej
    > wpłaty co i tak było zbędne bo w momencie pisania wszystko już było
    > poprawnie
    > poksięgowane.
    >
    > Tak więc to chyba od rozgarnięcia i pracowitości danego oddziału zależy...

    Ja zauważyłem wyraźną "niechęć" pracowników PKO BP do robienia nadpłat.

    Pozdrawiam,
    Marcin