    From: "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [PKO BP] kredyt mieszkaniowy - wcześniejsza spłata
    Date: Fri, 4 Nov 2005 09:50:48 +0100

    Użytkownik "Elvis" <n...@n...tpi.pl> napisał w wiadomości
    news:dkcnil$69i$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Jakiś czas temu (wątek z 24-08-2005 11:15) pytałem na grupie o możliwość
    > wcześniejszej spłaty kredytu mieszkaniowego robiąc przelew na rachunek
    > banku. Po kilku telefonach uzyskałem taki numer rachunku od pracownika
    > banku (telefonicznie) z zapewnieniem, że na ten rachunek mogę zrobić
    > przelew. Jednak bedąc trochę nieufnym (a nuż pracownik banku podał swoje
    > konto osobiste?) wystosowałem pismo, aby podali mi oficjalnie (pisemnie)
    > ten numer rachunku. Po tygodniu dzwoni inny pracownik banku, że oni mogą
    > przysłać takie pismo, ale to kosztuje 50zł (szkoda mi tych pieniędzy). No
> [...]
    Zaraz, to na jaki rachunek spłacasz raty? Ja mam kredyt w tym oddziale, mam
    też superkonto, założone przy braniu kredytu i jak spłacam wcześniej to na
    superkoncie muszą być środki w wysokości nadpłaty a tydzień wcześniej
    wysyłam im prośbę o pobranie nadpłaty faksem.

    > Chyba zaryzykuję i zrobię ten przelew (najpierw na małą kwotę), mam
    > nadzieję, że w razie czego, to rozmowy telefoniczne są nagrywane :) A może
    > ktoś nadpłaca w ten sposób kredyt i mógłby mi podać ten numer rachunku (do
    > weryfikacji), chodzi o IX Oddział PKO BP przy Nowogrodzkiej w W-wie.
    Jesteś pewien że potrzebujesz numer tego rachunku?

    Pozdrawiam
    Michał M