    From: Tomasz Ostrowski <t...@s...mimuw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [PKO BP] Odsetki od salda debetowego
    Date: Fri, 1 Feb 2002 18:03:17 +0000 (UTC)

    On Fri, 01 Feb 2002 18:51:05 +0000, Daniel Walczak wrote:

    > Bingo...tak dokładnie musiało być (nie wpadłem, że automat nie pobierze
    > odsetek jeśli spowoduje to ujemne saldo...które, co widać po wysokości
    > odsetek, jest _niedozwolone_ :))
    >
    > Gratuluje pomysłu ;-)

    Macie rację - na początku listopada był odpowiedniej wielkości/długości
    debet. A ja po ponad dwóch miesiącach nie skojarzyłem. Dzięki za
    wytłumaczenie.

    A może ktoś wie w jaki sposób jest liczony _dozwolony_ debet w PKOBP?

    --
    Pozdrawiam Best of prhn - najzabawniejsze teksty polskiego UseNet-u
    Tometzky http://rainbow.mimuw.edu.pl/~tometzky/humor/