  • 11. Data: 2004-06-26 12:34:59
    Temat: Re: PEKAO24
    Od: "Maciek" <f...@i...pl>

    > Za 1zł/mc masz dostęp do największej sieci bankomatów i oddziałów. Z
    debetem
    > 2zł/mc.

    1. opłaty za przelewy są wyższe (0,99 zł),
    2. lokaty są niżej oprocentowane.
    3. za kupno jednostek FI płaci się prowizję.
    4. można kupić tylko jednostki CS/PKO BP.
    Nie w kazdym oddziele PKO mozna wybrac bez limitu musi byc oddzial
    wyposazony w POS a u nie nie ma czegos takiego.

  • 12. Data: 2004-06-26 12:36:44
    Od: "Maciek" <f...@i...pl>

    > 1.Myślałeś o Xelionie ? Co prawda, trzeba się "fgdzieś" pofatygować aby
    > konto założyć ale później korzystasz tak samo z infreastruktury PeakoSA.
    CO to jest Xelionie?

  • 13. Data: 2004-06-26 12:37:52
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Maciek wrote:

> [...]
    > Nie w kazdym oddziele PKO mozna wybrac bez limitu musi byc oddzial
    > wyposazony w POS a u nie nie ma czegos takiego.

    To w końcu może byś sie zdecydował ? Bo w innym poście napisałeś
    "Jak dotad to wszedzie gdzie bylem byl bankomat a nawet czesto i
    oddzial. To jest chyba jedyny powod ze mam jeszcze tam swoje konto."
    Jeżeli chodzi ci o bankomaty to PKOBP moze być tańsze.
    Pomijam już ten drobiazg, ze wg mnie pkty 2,3,3 są .... dyskusyjne.
    KJ

  • 14. Data: 2004-06-26 12:38:56
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Maciek wrote:

    > CO to jest Xelionie?

    google zamknęli ?
    www.xelion.pl
    KJ

  • 15. Data: 2004-06-26 13:15:07
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > 3. za kupno jednostek FI płaci się prowizję.
    > 4. można kupić tylko jednostki CS/PKO BP.

    a od kiedy w pekao mozna kupowac FI bez prowizji ??? sa inne FI niz Pioneera ?

    > Nie w kazdym oddziele PKO mozna wybrac bez limitu musi byc oddzial
    > wyposazony w POS a u nie nie ma czegos takiego.

    bankomatów też nie ma ? :)

  • 16. Data: 2004-06-26 14:42:27
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Maciek wrote:

    > Ostatnio czytalem troche o PKO BP i aferach w nim oraz o tym jak sie tam
    > dobiera ludzi do pracy.
    > Wiec ten bank wogole nie wchodzi w rachube!
    No to siedź w tym swoim Pekao :->
    Ale oszczędź nam Swoich żalów.(żali ?)
    KJ

  • 17. Data: 2004-06-26 14:43:02
    Od: "Maciek" <f...@i...pl>

  • 18. Data: 2004-06-26 17:57:42
    Od: "Maciek" <f...@i...pl>

    > www.xelion.pl
    Jest tanszy ale to jest dokladnie to samo co PEKAO24 identyczny badziewiasty
    interfejs

  • 19. Data: 2004-06-26 17:58:55
    Od: "Maciek" <f...@i...pl>

    > No to siedź w tym swoim Pekao :->
    > Ale oszczędź nam Swoich żalów.(żali ?)
    Poprostu zlikwiduje tam konto i bede mial tylko w mBanku.

  • 20. Data: 2004-06-26 18:37:01
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Maciek <f...@i...pl> wrote:

    > jak ktos sklonuje ci karte to wyczysci ci konto i jeszcze zrobi debet :-)
    > nie wiem czy to jest takie dobre.

    W Inteligo można mieć dowolną ilość rachunków dodatkowych i nic się za
    nie dodatkowo nie płaci. Na tym koncie z kartą trzymam tylko drobne, a
    oprócz tego mam konto bez karty gdzie trzymam grubsze (jak w ogóle
    takie mam, he he...) i jak chce wypłacić te grubsze to robie
    natychmiastowy wewnętrzny przelew zatwierdzany kodem jednorazowym.

    Więc ten problem nie istnieje.

    > Pozatym Inteligo jest drogi.

    W porównaniu z mBankiem chyba...
    A od wszystkich innych to jest tańszy, szczególnie od PekaoŻuber.

    --
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl