eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOszukani przez banki na polisolokatach - krótkie historie... › Re: Oszukani przez banki na polisolokatach - krótkie historie...
  • Data: 2016-07-19 21:58:46
    Temat: Re: Oszukani przez banki na polisolokatach - krótkie historie...
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-19 o 13:49, J.F. pisze:

    > Ryzyka ? Niekoniecznie - albo pobieznie.
    >
    > Raczej sie nalezalo skupic na przeczytaniu rozdzialu o rozwiazaniu umowy.
    >
    > J.

    Podpisałam, bo nie zabrałam okularów! Podpisać można wszystkie takie
    umowy (poliso-lokaty, struktury itp...), nawet kasę wpłacić można, ale w
    ciągu 30 dni OBOWIĄZKOWO trzeba mieć 100% pewności, że to właściwa dla
    mnie inwestycja.
    Czyli przeczytać, zapytać jak się nie rozumie (ale najlepiej kogoś
    innego niż doradcę, który sprzedawał). I jak są wątpliwości to
    zrezygnować...

    --
    pozdrawiam
    RobertS