  • Data: 2005-10-04 10:19:01
    Temat: Re: Orange a zmiana banku PZ
    Od: Jacek Ostrowski <j...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Loret napisał(a):
    > Płacić kartą i nie będzie problemu. Ja do tej pory nie uzywam PZ. ;)
    > Ostatnio nawet zlikwidowałem zlecenie stałe w PekaoSA i teraz PLUSowi płacę
    > stałym obciążeniem karty. I spokój.

    Ja też kiedyś płaciłem Idei kartą. I miałem spokój... do czasu.
    Konkretnie do momentu, kiedy skończyła się ważność karty. Z pewnym
    opóźnieniem podpisałem nowe upoważnienie do obciążania karty i uznałem,
    że jest OK. Aż któregoś dnia okazało się, że telefon milczy. Wyłączyli
    go bez ostrzeżenia mimo, że w tym momencie mieli ważne upoważnienie do
    obciążania karty. To zdarzenie przekonało mnie, że nie chcę być
    abonentem i od pięciu lat korzystam wyłącznie z pre-paidów. I bardzo
    sobie chwalę.

    Pozdrawiam

    J.