    From: "Paweł" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Opłaty za brak opłat
    Date: Sat, 19 Feb 2005 11:16:54 +0100

    > §21.
    > 1.. Posiadacz Rachunku zobowiązany jest do pokrycia kosztów realizacji
    > przelewu zagranicznego/walutowego przez MultiBank, oraz kosztów, którymi
    > MultiBank zostanie obciążony przez bank korespondenta i inne banki
    > pośredniczące z tytułu realizacji przelewu zagranicznego/walutowego.
    > 2.. W przypadku, gdy we Wniosku, Posiadacz Rachunku wskaże odbiorcę jako
    > stronę pokrywającą prowizje i opłaty, określone w ust. 1, przekazywana
    kwota
    > przelewu zostanie stosownie pomniejszona o należne prowizje i opłaty.
> [...]

    dobre, to przypomina odcinek Monty Pythona poświęcony kredytowi w banku -
    było tam między innym do podpisania że " nie wnosze żadnych pretensji gdyby
    któryś z pracowników banku zdefraudował moje pieniądze"

    najlepsze jest to, że np gdybym zapragnął wysłać jutro SWIFTa do Argentyny
    to nie mogę sie najpierw dowiedzieć jakie będą koszty bo ... bank musiałby
    puścic zapytanie SWIFT którego koszt jest taki sam jak SWIFT czyli jest ...
    NIEZNANY dopóki sie go nie wyśle :-)

    równocześnie bank nie umie odpowiedzieć ilu pośredników będzie
    wykorzystanych, poprostu totalna gra w ciemno