  • 51. Data: 2005-04-18 07:58:14
    Temat: Re: Oplaty w VW Banki direct - oficjalny komunikat
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Fri, 15 Apr 2005 20:05:51 +0200, Krystek
    <k...@p...space.mailbox> wrote:

    odbierają przesyłki w VW. Przed chwilą dodzwoniłem się via infolinia
    >VWBank do PolCardu i zastrzegłem kartę. Bardzo miła pani wypytywała mnie
    >czy aby na pewno zgubiłem tę kartę, czy też zastrzegam ją w związku z
    >wprowadzeniem opłat w VW. Kiedy potwierdziłem odpowiedziała, że w
    >PolCardzie mają lawinę telefonów z tego powodu. Doradziła też, żeby po
    >zastrzeżeniu kart poinformować o tym bank. Na szczęście poinformowałem o
    >tym w pismie z odstąpieniem od umowy :)
    Podobnie zachowała się pani w PolCard, z która ja rozmawiałem. Nie
    dziwiła się bardzo jak zastrzegałem kartę z VW. Spytała skąd mam numer
    karty, to powiedziałem że czytam właśnie z karty VE :). A jak pytała
    czemu zastrzegam, to grzecznie poinformowałem, że zgodnie z
    regulaminem muszę odesłać kartę i chce odesłać zastrzeżoną.
    Wcale się nie zdziwiła :). Byłem pewnie conajmniej setną osobą ... :)

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 52. Data: 2005-04-18 07:58:14
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Fri, 15 Apr 2005 22:30:23 +0200, Krystek
    <k...@p...space.mailbox> wrote:

    >W wypowiedzeniu umowy napisałem, że "debetowa karta płatnicza Visa
    >Electron o numerze XXX wydana do mojego rachunku XXX została zastrzeżona
    >i uniważniona". Mam nadzieję, że to wystarczy i nie będą jej chcieli z
    >powrotem.
    Ja tam odesłałem zastrzeżoną i przeciętą :). Regulamin tego wymaga, a
    ja nie chce być stroną umowy, która łamie regulamin :).
    Oczywiście w wypowiedzeniu poinformowałem, o tym że karta jest
    zastrzeżona ..

    pzdr,
    Dentarg