  • 31. Data: 2005-04-12 21:15:09
    Temat: Re: Oplaty w VW Banki direct - oficjalny komunikat
    Od: SebCz <s...@w...itegotezpl>

    > raczej przechodz?c z nudów na kaw? ni? konkretnej potrzeby.

    Nie ma lepszych kawiarni w okolicy ? ;)

    --
    --------
    Pozdr

  • 32. Data: 2005-04-14 00:35:17
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Markus Sprungk napisał:

    > Odkryłem uroki lokat terminowych w Multibanku. Bardzo fajnie się nimi
    > zarządza

    A jednak. Wypowiadam umowę. Nie zgadzam się na nowe warunki i te 5 zł to
    na list przeznaczę, żeby token odesłać :)

    K.

  • 33. Data: 2005-04-14 00:35:21
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Szymon napisał:

    > A... po co? ja korzystam z Lukasa i w oddziale jestem może raz na rok i to
    > raczej przechodząc z nudów na kawę niż konkretnej potrzeby.

    A żeby sobie kaskę wpłacić / wypłacić bez prowizji u pani w okienku a
    nie płacić procentów od przelewu dużej kwoty :)

    K.

  • 34. Data: 2005-04-14 06:38:34
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Krystek napisał(a):

    > A jednak. Wypowiadam umowę. Nie zgadzam się na nowe warunki i te 5 zł to
    > na list przeznaczę, żeby token odesłać :)

    Wystarczy 3,60 na polecony zwykły ;)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 35. Data: 2005-04-14 11:47:51
    Od: "PiotrF" <...@...pl>

    też się pakuję z VW do lukasa
    nie chcą mojej kasy to nie
    a mam tam kilka dobrych kzł
    ech ci marketingowcy i finansiści VW nic nie myślą

    VW - Bank niezadowolonych klientów

  • 36. Data: 2005-04-14 14:05:46
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Markus Sprungk napisał:

    > Wystarczy 3,60 na polecony zwykły ;)

    A koperta bąbelkowa? A ew. potwierdzenie odbioru? ;-)

    K.

  • 37. Data: 2005-04-14 18:13:35
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Krystek napisał(a):

    > A koperta bąbelkowa?

    40 groszy

    >A ew. potwierdzenie odbioru? ;-)

    Przecież wysyłasz poleconym to po co dodatkowe potwierdzenie odbioru?

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 38. Data: 2005-04-14 20:35:00
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Markus Sprungk napisał:

    > 40 groszy

    Jakaś małą ta koperta ;-)

    > Przecież wysyłasz poleconym to po co dodatkowe potwierdzenie odbioru?

    Wiesz, przezorny zawsze ubezpieczony. Wolę wiedzieć, że dostali a nie
    zastanawiać się, czy token gdzieś nie zniknął po drodze. Przeleję
    pieniądze na innne konto a tu mi nagle rach-ciach i 5 zł pobiorą, no i
    debet będzie i zapłacę dodatkowo za debet. Ale może masz rację - wyślę
    "zwykłym" poleconym. Jutro idę na pocztę :)

    K.

  • 39. Data: 2005-04-14 21:25:36
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Krystek napisał(a):

    > Jakaś małą ta koperta ;-)

    Standardowa CD. Kupuję na Allegro cały karton :P

    > Wiesz, przezorny zawsze ubezpieczony. Wolę wiedzieć, że dostali a nie
    > zastanawiać się, czy token gdzieś nie zniknął po drodze.

    Nie może zniknąć. Przesyłka polecona wymaga podpisu odbiorcy

    > pieniądze na innne konto a tu mi nagle rach-ciach i 5 zł pobiorą, no i
    > debet będzie i zapłacę dodatkowo za debet. Ale może masz rację - wyślę
    > "zwykłym" poleconym. Jutro idę na pocztę :)

    Ja też się na dniach wybieram ;)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 40. Data: 2005-04-14 22:10:43
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Markus Sprungk napisał:

    > Ja też się na dniach wybieram ;)

    Chcę, żeby jak najszybciej doszło. Jeśli uda mi się wcześnie dotrzeć do
    placówki PP to na poniedziałek przesyłka powinna być już u adresata ;-)

    K.