  • 1. Data: 2009-08-08 23:48:00
    Temat: Opłata za ROR w Mille
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Opłata za ROR w Mille

    Czy to prawda, że będzie pobierana opłata za ROR
    w Mille także wówczas, gdy jest założona lokata?

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2009-08-09 05:22:07
    Temat: Re: Opłata za ROR w Mille
    Od: k...@o...pl

    > Opłata za ROR w Mille
    >
    > Czy to prawda, że będzie pobierana opłata za ROR
    > w Mille także wówczas, gdy jest założona lokata?

    aby nie pobrano opłaty za ROR w Mille trzeba

    być bl_Ą_dynką, nie znam tabliczki mno_RZ_enia
    i trzymać 5.000zł na nieoprocentowanym
    ROR-ze tracąc 17-20zł odsetek, aby bank "łaskawie"
    zwolnił mnie z opłaty 15zł za rachunek premium

  • 3. Data: 2009-08-09 07:43:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    k...@o...pl 5...@n...onet.pl

> [...]

    > nieoprocentowanym ROR-ze tracąc 17-20zł odsetek, aby bank "łaskawie"
    > zwolnił mnie z opłaty 15zł za rachunek premium

    Do tej pory wystarczyła jakakolwiek lokata do zwolnienia z tej opłaty.
    Rozumiem, że teraz lokata nie wystarczy. Rozumiem dobrze czy źle?

    Jeśli dobrze, chyba aukcje staną się (delikatnie ujmując) nieatrakcyjne.

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2009-08-09 16:49:02
    Od: "jk" <j...@W...gazeta.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > Do tej pory wystarczyła jakakolwiek lokata do zwolnienia z tej opłaty.
    > Rozumiem, że teraz lokata nie wystarczy. Rozumiem dobrze czy źle?

    Źle rozumiesz, a właściwie rozumiałeś. Do końca lipca, żeby nie płacić za
    konto musiałeś np. mieć lokatę/lokaty na min. 20k (było też kilka innych
    warunków).
    Teraz, żeby tej opłaty nie było, średnie saldo na rachunku musi wynieść 5k w
    danym miesiącu.

  • 5. Data: 2009-08-09 23:27:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jk" h5mulu$qq7$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > warunków).
    > Teraz, żeby tej opłaty nie było, średnie saldo na rachunku musi wynieść 5k w

    Mówili, że wystarczy jakakolwiek i nie brali, gdy była lokata na 5 kilo.

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2009-08-10 02:58:44
    Od: k...@o...pl

    > Mówili, że wystarczy jakakolwiek i nie brali, gdy była lokata na 5 kilo.

    obecnie zniesiono wszystkie zwolnienia oprócz zwolnienia
    z opłat adresowanego do kompletnych debili (ludzi którzy
    nie umieją skalkulować że im się ono nie opłaca).

  • 7. Data: 2009-08-10 08:41:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    k...@o...pl 5...@n...onet.pl

    > obecnie zniesiono wszystkie zwolnienia oprócz zwolnienia
    > z opłat adresowanego do kompletnych debili (ludzi którzy
    > nie umieją skalkulować że im się ono nie opłaca).

    Więc chyba muszę zabrać stamtąd moje kieszonkowe, ;) bo bez
    tego konta nie mogę aukcjować. Zostawię być może lokatę na
    5 kilo, o ile możliwe będzie to zostawienie.

    Rodzi się oczywiste pytanie: co dalej? Gdzie ulokować 11 kilo
    z Mille? Na razie chyba w Eurobanku. A później? Choć wydaję na
    tak zwane lewo i prawo, będąc nadal bezrobotnym, stale odkładam
    i odkładam na tak zwaną czarną godzinę, która zapewne mnie też
    zwiedzie i nie nadejdzie nigdy... :)

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2009-08-10 11:35:14
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "jk" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > warunków).
    > Teraz, żeby tej opłaty nie było, średnie saldo na rachunku musi wynieść 5k

    a czy moze to byc rachunek oszczednosciowy zalozony przez millenetdo ktorego
    ma sie dostep w zwiazku z kontem premium ?

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99

  • 9. Data: 2009-08-10 11:55:13
    Od: "jk" <j...@W...gazeta.pl>

    wspolna-flaszka.pl <p...@g...pl> napisał(a):

    > a czy moze to byc rachunek oszczednosciowy zalozony przez millenetdo ktorego
    > ma sie dostep w zwiazku z kontem premium ?

    Saldo na rach. oszcz. nic nie zmienia. Opłata za ror będzie się naliczała.

  • 10. Data: 2009-08-10 12:37:18
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Saldo na rach. oszcz. nic nie zmienia. Opłata za ror będzie się naliczała.

    no to faktycznie na łosi liczą
    ktoś normalny zakłada u nich konto?

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie