  • Data: 2012-05-06 15:55:08
    Temat: Re: Opera Moniuszki...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "witrak()" jo5rj8$pk5$...@s...cyf-kr.edu.pl

    Eneuel>>> w swym pałacu, a już Rajfi nie zgłasza operowych problemów...

    neoniusz> Tabletki sie skonczyly?

    > Dziewczyna nie dała?

    Neoniusz jak zwykle pierdoli bez sensu? :)
    Nie skończyły się i zarazem skończyły się -- odstawiłem prawie
    wszystkie leki. I te, które skończyły się, i te, które nie
    skończyły się, i te, które powinienem odstawić i te, które
    mogę nadal przyjmować... Nie odstawiłem jedynie szałwi, ale
    i ją wkrótce odstawię. :)

    -=-

    A teraz neoniuszu zastanów się nad tym, co mają moje tabletki do
    bzdurnego komunikatu podawanego przez Rajfiego. A gdy już wymyślisz
    jakiś sensowny związek -- odpisz na grupie i cierpliwe zaczekaj,
    aż ktoś wyciągnie Cię z mego sracza, gdzie powędrowałeś. :)

    O ile Rajfi przynajmniej błąd swój usunął, o tyle Ty neoniuszu,
    jak na bezrozumną istotę przystało, piszesz bez sensu.

    -=-

    Zawsze coś się kiedyś kończy -- jak nie mnie skończą się
    jakieś tabletki, to komuś innemu. Jak nie te do łykania,
    to choćby tabletki do zmywarki.

    -=-

    Wszystko się skończy kiedyś? Ja mam wątłą wiarę, dlatego wątpię
    w to, że głupota neoniuszów skończy się kiedykolwiek. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'