  • 71. Data: 2009-02-16 16:50:27
    Temat: Re: Okradziony!!! POMOCY
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Virck wrote:
    > A podajesz maszynie....Inaczej ci nie wyplaci...Juz zrozumiales?

    I podajesz go w wielu miejscach i praktycznie codziennie i nie masz
    zadnej gwarancji, że na dzień dzisiejszy znasz go tylko ty.
    Mogą go znać tysiące osób poczynając od tych stojących za tobą przy
    kasie, do tych, którzy z ruchu ręki bez problemu odczytają pin z kamer
    monitoringu.

  • 72. Data: 2009-02-16 19:49:06
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

> [...]
    > Mogą go znać tysiące osób poczynając od tych stojących za tobą przy kasie,
    > do tych, którzy z ruchu ręki bez problemu odczytają pin z kamer

    Dlatego ci z pociagu to byla na pewno zorganizowana szajka....Chodzili za
    chlopem, patrzyli przez ramie jaki on tam piny podawal.....A potem go raz
    ciach skroili jak leszcza i wypatroszyli z cashu....

  • 73. Data: 2009-02-16 20:17:00
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> writes:

    > Albo też, urządzenie służące do podawania pinu przekazało go nie tylko tam,
    > gdzie powinno.

    Albo w ogole go nigdzie nie przekazalo, tylko sobie zapisalo razem
    z zawartoscia paska magnetycznego i grzecznie wyplacilo te pare zlotych.
    Tez takie byly, aczkolwiek chyba nie w Polsce.

    Swoja droga, gdyby cos takiego podejrzewac, mozna byloby sprawdzic ile
    pieniedzy "zainwestowali" - wpisujac zly PIN i moze uzywajac karty na
    parking :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 74. Data: 2009-02-16 20:53:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 16 Feb 2009 16:17:52 +0100, Virck napisał(a):

    > Jak masz zapisany, wydziergany na reku mozesz podac z reki, jak masz
    > wydziergany na dupie aby bylo trudniej znalesc to z dupy...ja mam w pamieci
    > w glowie wsyztskie kilkanascie pin....
    > A podajesz maszynie....Inaczej ci nie wyplaci...Juz zrozumiales?

    Maszynie? Jak mogę sprawdzić, że TYLKO maszynie? Skąd mam pewność, że
    MASZYNA nie przesyła go dalej, komuś niepowołanemu?

    > Tez tak moze byc, ze odszedles od bankomatu a urzadzenie zaczelo krzyczec i
    > wyswietlac twoj PIN.....

    Niekoniecznie, może po cichu przesłać go. Można też, co Cie pewnie zdziwi,
    odczytać Twój PIN z klawiatury bankomatu tuż po tym, jak odejdziesz - palce
    sa ciepłe, wystarczy bardzo czuła kamera termowizyjna.

    > Jasne...Ukradli ci karty w pociagu i wczesniej namierzali ciebie przez
    > miesiac aby zdobuc te piny....

    Wystarczy, że płaciłem na dworcu.
    Znowu - dowiedź, że PIN został przechwycony przez moje zaniedbanie.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 75. Data: 2009-02-16 21:44:23
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message
    > Dnia Mon, 16 Feb 2009 16:17:52 +0100, Virck napisał(a):

    > Maszynie? Jak mogę sprawdzić, że TYLKO maszynie? Skąd mam pewność, że
    > MASZYNA nie przesyła go dalej, komuś niepowołanemu?

    No tak maszyna jest wirtualna i podlaczona do netu rozsyla dalej......Uff...

> [...]
    > palce
    > sa ciepłe, wystarczy bardzo czuła kamera termowizyjna.

    Od 15 lat mam taki zwyczaj, ze na sam koniec po wyjeciu cashu z dziury
    zawsze sobie jeszcze klikam na pusto w klawiature....przypadkowe cyfry...

    > Wystarczy, że płaciłem na dworcu.
    > Znowu - dowiedź, że PIN został przechwycony przez moje zaniedbanie.

    Sprawa sie wyjasnila....Ta Pani w okienku PKP wspolpracuje z zorganizowana
    szajka....Pewnie podejrzala twoj pin, dala cynk rabusiom, oni cie ciach,
    cashu brak....

  • 76. Data: 2009-02-16 21:47:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Virck wrote:

    > Od 15 lat mam taki zwyczaj, ze na sam koniec po wyjeciu cashu z dziury
    > zawsze sobie jeszcze klikam na pusto w klawiature....przypadkowe cyfry...

    to jest uleczalne w dzisiejszych czasach

  • 77. Data: 2009-02-16 22:09:36
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    > to jest uleczalne w dzisiejszych czasach

    Lepiej zapobiegac niz plakac....Jak wyzej....Baaa..jak wpisuje PIN to zawsze
    zaslaniam jedna reka aby nie bylo widac z gory i z boku.....I chociaz uzywam
    bankomatow od 15 lat jeszcze nigdy mnie nie okradli.....

  • 78. Data: 2009-02-16 23:03:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Virck wrote:
> [...]
    > zaslaniam jedna reka aby nie bylo widac z gory i z boku.....I chociaz uzywam
    > bankomatow od 15 lat jeszcze nigdy mnie nie okradli.....

    Kiedyś obrobią cię raz a dobrze. I bank będzie miał argument powołując
    się na twoje posty na grupach dyskusyjnych, że skoro tak doskonale
    strzegłeś pin, i obrobili cie z uzyciem pinu, to oznacza tylko jedno, że
    sam go udostepniles, bo ukrasc czy podjerzec nie bylo szans.

    A ja się nie wygłupiam i okradli mnie już kilka razy.

  • 79. Data: 2009-02-16 23:16:14
    Od: "Virck" <V...@v...net>

> [...]
    > udostepniles, bo ukrasc czy podjerzec nie bylo szans.
    >
    > A ja się nie wygłupiam i okradli mnie już kilka razy.

    Nie okradna mnie bez wlamania na moje konto internetowe i bez znajomosci
    kodow itd.......Stosuje bowiem jeszcze kilka innych sposobow, ktorych nie
    ujawnie...
    Dlatego, ze sie 'nie wyglupiasz' to cie okradaja....Jak to sie mowi glupich
    nie sieja, sami sie rodza...Dobrej nocy...-;)

  • 80. Data: 2009-02-16 23:43:15
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 16 Feb 2009 22:44:23 +0100, Virck napisał(a):

    > No tak maszyna jest wirtualna i podlaczona do netu rozsyla dalej......Uff...

    Wiesz, my tu na grupie pamiętamy czasy, gdy banki tak samo jak teraz Ty,
    stanowczo i zgodnie twierdziły, że jeśli komuś z konta zginęły
    pieniądze, to musiał albo sam je podjąć, albo udostępnić złodziejowi
    kartę oraz PIN.
    I nie było żadnego "zmiłuj się" aż do czasu, gdy gazety zaczęły opisywać
    proceder z instalowaniem kamerek oraz nakładek na klawiaturę.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof