    From: dddddddd <f...@e...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Offforsa
    Date: Tue, 13 Jan 2015 13:28:50 +0100

    > No błagam Cię. Może ludzie z zarobkami > 10k nie wykryją, ale nie jak
    > masz zarobki 2-3 tys. i wydajesz kartą w podobnej okolicy. A z nerwami
    > to nie przesadzaj. Nie mówimy o kwotach milionowych, czy podnoszących
    > ciśnienie. Bez dramaturgii. Dawniej, w czasach "paska" i "podpisu"
    > przechodziły kwoty dużo większe przecież (a karty się ślicznie
    > klonowało w bankomatach).

    mi do konta firmowego też wcisnęli zbliżeniówkę. Z podobnego powodu
    zrezygnowałem z ING (brak weryfikacji sms przelewu na niską kwotę do
    odbiorcy do którego nigdy wcześniej nie przelewałem!)
    Na prywatnym koncie gdzie co miesiąc wpływa 3000zł może jest to do
    upilnowania, na firmowym gdzie połowa przelewów wychodzących idzie 'z
    automatu', a przychodzące pojawiają się w bliżej nieokreślonych chwilach
    to bezsensowna strata czasu.
    Podobnie mam z kartą kredytową - nie czytam co miesiąc wyciągów - ale ja
    tankuję sobie na nią paliwo firmowe i robię firmowe zakupy, więc i obrót
    większy niż te 3000zł

    Łukasz