  • 1. Data: 2002-07-20 05:26:54
    Temat: Oferta wakacyjna
    Od: "selfmademan" <s...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich zainteresowanych,
    Jeśli wybierają się Państwo na urlop, a nie macie Państwo czasu ani ochoty
    biegać po biurach podróży w celu wybrania odpowieniej dla siebie ofert to
    mam dla Państwa wspaniałą propozycję. Wystarczy napisać na moją skrzynkę
    s...@p...onet.pl mail zawierający:
    - kraj do jakiego chcieliby Państwo pojechać,
    - termin, w którym impreza miałaby mieć miejsce,
    - preferowany sposób zakwaterowania: hotel, apartamenty, bungalowy,
    - preferowana opcja wyżywienia: pełne wyżywienie, częściowe wyżywienie, bez
    wyżywienia,
    - sposób transportu: samolot, autokar, dojazd własny,
    - akceptowalny koszt imprezy,
    - planowana ilość osób
    a niezwłocznie wyślę Państwu oferty dopasowane do Państwa szczególnych
    potrzeb oraz jeśli zdecydują się Państwo na którąś z propozycji zrezerwuję
    ją dla Państwa.
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2002-07-20 08:53:40
    Temat: Re: Oferta wakacyjna
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "selfmademan" <s...@p...onet.pl> wrote ...
    > a niezwłocznie wyślę Państwu oferty dopasowane do Państwa szczególnych
    > potrzeb oraz jeśli zdecydują się Państwo na którąś z propozycji zrezerwuję
    > ją dla Państwa.

    ... oraz twoja baza adresow emailowych do spamowania sie powiekszy?
    ludzie, nie dajcie sie na to nabrac. gdyby gosc byl powazny to by to zrobil
    w postaci strony internetowej z formularzem.