    From: "S.T." <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Odradzam oszustów z mbanku - nielegalna blokada
    Date: 22 Oct 2007 17:26:01 +0200

    > 1. chciałem przesłać zgłoszenie on-line, żeby zostało szybciej rozpatrzone. I
    > co? I nic, formularz nie działa:
    > https://form.mbank.com.pl/email.pl
    > Po wypełnieniu i naciśnięciu Wyślij nie dzieje się nic - strona się
    > przeładowuje, nie ma komunikatu błędu ani poprawnej wysyłki.

    Po pierwsze
    "Ze względów bezpieczeństwa prosimy nie przesyłać żadnych danych osobowych ani
    zapytań dotyczących operacji na Twoim rachunku ani Twoich danych osobowych."
    więc ta drogą i tak nic nie załatwisz.

    Po drugie, sprawdziłem przed chwilą,
    formularz działa, po wysłaniu ładuje się strona z potwierdzeniem:
    "Twoje zgłoszenie zostało zarejestrowane.
    Dziękujemy za zainteresowanie.
    Pracownicy mBanku udzielą odpowiedzi pocztą elektroniczną wysyłając e-mail pod
    wskazany w formularzu adres."
    więc problem jest raczej w Twojej przeglądarce, bądź na łączach, a nie w banku.

    > 2. Właśnie postanowiłem skorzystać z czatu z konsultantem. O dziwo ktoś się
    > zgłosił (poprzednim razem nikt się nie zgłaszał)...

    Znów kulą w płot ... trzeba było najpierw przeczytać:
    "Uprzejmie informujemy ze pracownik mLinii w czasie rozmowy na mCzacie nie
    udziela informacji i nie realizuje dyspozycji związanych z obsługą rachunków.
    W trakcie rozmowy na mCzacie nie są podawane również informacje objęte
    tajemnicą bankową i ustawą o ochronie danych osobowych."

    > 3. Najlepsze: Wpisałem na forum stwierdzenie, że ten bank to jakiś "dom
    > wariatów". I co? Słowo "wariat" jest moderowane. Tak, to DOM WARIATÓW. :))

    Tak, forum jest moderowane, wulgaryzmy i 'słowa niepożądane' na forum
    są wycinane przez automat. Nie wiem jak teraz, ale swego czasu
    nie można było tam nawet nikogo pochwalić, można było tylko -bip-lić :-)

    Ale trzeba chyba być wariatem by sądzić, że problem, który tu opisujesz
    rozwiążesz na forum, m-czacie czy via email.
    Na takie tematy nikt z Tobą nie będzie gadał,
    nie mogąc w 100% potwierdzić Twojej tożsamości.
    I to nie tylko w mBanku.