    From: el <e...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Odradzam oszustów z mbanku - nielegalna blokada
    Date: Mon, 22 Oct 2007 14:57:17 +0200

    R pisze:

    > Stracili klienta. Wam też odradzam, jak widać nikt nie zna dnia ani godziny.

    mi też coś podobnego zrobili - 2 rachunki (emax i ekonto) zajęli
    podwojoną kwotą zobowiązania z tytułu mandatu.
    od tamtej pory po prostu płacę mandaty :)
    wszystko jednak zwalam na komornika, bo bank nie ma interesu w tym, żeby
    komuś takie psikusy robić. myślę, że to po prostu niechlujny nakaz
    zajęcia konta przez komornika. chyba można gdzieś zgłosić skargę na
    działalność komornika?