  • 21. Data: 2008-09-11 15:46:59
    Temat: Re: [OT?] Strach chodzic do Reala i co maja robic posiadacze ich kart?
    Od: PINOL <p...@p...KOSZ.pl>

    witek pisze:

    > Dlaczego w przypadku kosmetyków potrafili sobie z tym poradzić, a w
    > przypadku majtek nie?

    Bo na majtkach masz zdjecie (zazwyczaj), pisze rozmiar, kolor i takie
    tam ble ble, a kosmetyk (ot chocby dezodorant) trzeba powachac.
    --
    PINOL

  • 22. Data: 2008-09-11 15:50:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    PINOL wrote:

    > Bo na majtkach masz zdjecie (zazwyczaj), pisze rozmiar, kolor i takie
    > tam ble ble, a kosmetyk (ot chocby dezodorant) trzeba powachac.

    a majtki trzeba objerzeć. retuszowane zdjęcie nie pokazuje jakości
    wykonania tegoż

  • 23. Data: 2008-09-11 15:52:37
    Od: PINOL <p...@p...KOSZ.pl>

    witek pisze:

    > a majtki trzeba objerzeć. retuszowane zdjęcie nie pokazuje jakości
    > wykonania tegoż

    Zawsze mozna kupic i w ciagu trzech dni zwrocic. W Realu jest praktyka
    Gwarancja Zwrotu Towaru (pod warunkiem,ze towar nie byl uzywany).
    --
    PINOL

  • 24. Data: 2008-09-11 15:59:58
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    PINOL pisze:

    > Zawsze mozna kupic i w ciagu trzech dni zwrocic. W Realu jest praktyka
    > Gwarancja Zwrotu Towaru (pod warunkiem,ze towar nie byl uzywany).

    Czyli bierzesz do domu i tam ogladasz? A czym to sie rozni od ogladania
    w sklepie? No chyba ze iloscia i czasem ;)

    Poza tym chyba jest tak ze zwrotow np bielizny nie przyjmuja (nie wiem,
    nie chodze tam, jak bedziesz to zobacz albo sie zapytaj), wiec majtek i
    tak nie oddasz.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 25. Data: 2008-09-11 16:00:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    PINOL wrote:

    > Zawsze mozna kupic i w ciagu trzech dni zwrocic. W Realu jest praktyka
    > Gwarancja Zwrotu Towaru (pod warunkiem,ze towar nie byl uzywany).

    bez sensu
    mam to kupować i oddawać tylko po to, żeby dotknać i zobaczyć, czy bubel
    czy nie?

  • 26. Data: 2008-09-11 18:43:38
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > jeszcze dorzuce przekladanie cen, a potem wyklocanie sie,ze
    > "ale tam bylo 9,99 a nie 15,99". Oczywiscie zdaza sie, ze pracownik ceny
    > nie zmieni, ale kazdy jest tylko czlowiekiem. Juz o kradziezach nie
    > wspomne.
    > --
    > PINOL

    skoro juz o tym piszecie, to co w temacie, ze cos na polce kosztuje X a w
    kasie X+Y?
    rozumiem jak taka sytuacja ma miejsce sporadycznie, ale jezeli takie kwiatki
    są przy co piątym artykule?

    niektore sklepy ewidentnie robia klientow w balona i nawet sie z tym nie
    kryja...
    w relacji klient - hipermarket nikt nie jest bez winy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 27. Data: 2008-09-14 15:00:39
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 10 Sep 2008 20:06:53 +0200, "Alek"
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote:

    >Ta, dzisiaj obraziłeś się na Reala, jutro na Tesco itd.
    >Przy takim podejściu wkrótce nigdzie niczego nie kupisz.

    Puk puk! Istnieje świat poza supermarketami.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 28. Data: 2008-09-15 07:02:01
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 11 Sep 2008 17:45:26 +0200, PINOL <p...@p...KOSZ.pl> wrote:

    >A wyobraz sobie ze jestem to w stanie ocenic, bo tak sie sklada,ze
    >pracuje w Realu w Rzeszowie.
    >Widac, detektyw uznal, ze klientka cos zrobila. Wystarczy, ze zniszczyla
    > opakowanie. Towar co prawda nie ulegl zniszczeniu, ale nikt go nie
    >kupi po normalnej cenie. A skad wiemy, czy ta klientka juz wczesniej nie
    >wyjmowala towaru z opakowan? Moze byla "na obserwacji"?

    Tak! KAżdy klient to złodziej!

    >Wiem to z wlasnego podworka, w ktorym juz pracuje kilka lat.
    >Nagminne jest, jak ktos wczesniej napisal, podrzucanie towaru na inny
    >dzial, nagminne jest jedzenie i picie (oczywiscie nikt przy kasie za to
    >nie placi), jeszcze dorzuce przekladanie cen, a potem wyklocanie sie,ze
    >"ale tam bylo 9,99 a nie 15,99". Oczywiscie zdaza sie, ze pracownik ceny
    >nie zmieni, ale kazdy jest tylko czlowiekiem. Juz o kradziezach nie wspomne.

    Tych, które nagminnie stosuje sklep tłumacząc potem, że różnica w
    cenie 'to pomyłka', która jest permanentna?
    --
    ___________/ GG: 3524356