  • 11. Data: 2012-07-24 13:06:39
    Temat: Re: amber gold - chyba "zaczelo sie" :)
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 24.07.2012 o 12:41 brum <s...@n...berdyczow> pisze:

    > dzialalnosc amber gold zawiera wiele niewiadomych, z ktorych jedna jest
    > naprawde niepokojaca: brak publikacji sprawozdan finansowych
    > swoja droga, jest to co najmniej wykroczenie, wiec knf zamiast pisywac
    > listy
    > do bankow, moglaby sie zajac tym drobnym szczegolem

    AFAIR nie ma zadnej sankcji za brak publikacji. Dlatego wiekszosc firm
    tego nie robi.

    MK

  • 12. Data: 2012-07-24 14:34:34
    Temat: [OT]Re: amber gold - chyba "zaczelo sie" :)
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > AFAIR nie ma zadnej sankcji za brak publikacji.

    proponuje zapoznac sie z ustawa o rachunkowosci, szczegolnie art. 79

    > Dlatego wiekszosc firm tego nie robi.

    tak sobie piszesz czy mozesz to jakos udowodnic?

  • 13. Data: 2012-07-24 17:58:12
    Temat: Re: [OT]Re: amber gold - chyba "zaczelo sie" :)
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 24.07.2012 o 14:34 brum <s...@n...berdyczow> pisze:

    > proponuje zapoznac sie z ustawa o rachunkowosci, szczegolnie art. 79

    podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności - znaczy jakiej?

    > tak sobie piszesz czy mozesz to jakos udowodnic?

    Tak sobie pisze, bo przez kilka lat wspolpracowalem z takimi firmami...

    MK

  • 14. Data: 2012-07-24 18:38:57
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    >podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności - znaczy jakiej?

    wysokosc grzywny okresla sad
    kara ograniczenia wolnosci:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Kara_ograniczenia_wolno
    %C5%9Bci

  • 15. Data: 2012-07-24 19:00:37
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 24.07.2012 o 18:38 brum <s...@n...berdyczow> pisze:

    > wysokosc grzywny okresla sad
    > kara ograniczenia wolnosci:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Kara_ograniczenia_wolno
    %C5%9Bci

    Taaaa... tyle by bylo teorii, a co z praktyka? Sprawdz ile jest
    opublikowanych sprawozdan, a ile zarejestrowanych spolek prawnych...

    MK

  • 16. Data: 2012-07-24 19:33:46
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    >Taaaa... tyle by bylo teorii, a co z praktyka? Sprawdz ile jest
    >opublikowanych sprawozdan, a ile zarejestrowanych spolek prawnych...

    z off topic przechodzisz w trolling, zatem odpowiadam ostatni raz:
    - poruszyles temat braku sankcji za niezlozenie sprawozdania, wyprowadzilem
    Cie z bledu
    - nie udowodniles, ze wiekszosc podmiotow zobowiazanych do skladania
    sprawdozdan ich nie sklada
    - nie wiem, skad czerpiesz informacje statystyczne na temat
    zlozonych/niezlozonych sprawozdan, ja do takich danych nie mam dostepu i w
    tej kwestii sie nie wypowiadam
    - nie ma "spolek prawnych", sa osoby prawne, w ramach ktorych mieszcza sie
    spolki prawa handlowego
    na tym koncze dyskusje i proponuje powrot do glownego watku

  • 17. Data: 2012-07-25 11:45:14
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Q napisał(a) :

    > Zeby nie bylo - trzymam mocno kciuki za OLT
    > i naprawde byloby fajnie, zeby im sie udalo.

    Oj, kłamczuszek, kłamczuszek ;-) Słabiutko trzymałeś:
    http://biznes.onet.pl/ciecia-w-olt-express,18571,519
    8727,1,news-detal
    Likwidacja co najmniej 8 tras od 11 sierpnia.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 18. Data: 2012-07-25 12:37:21
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 24.07.2012 o 19:33 brum <s...@n...berdyczow> pisze:

> [...]
    > sie
    > spolki prawa handlowego
    > na tym koncze dyskusje i proponuje powrot do glownego watku

    Napisalem jak to wyglada z mojego doswiadczenia. Wspolpracowalem z
    kilkunastoma firmami, co roku wykonywalem due diligence dla kazdej z nich.
    Tylko jedna publikowala sprawozdania, bo chciala miec gezele pb, a
    publikacja sprawozdan byla tam warunkiem. Pozostale firmy na pytanie
    mowily, ze nie beda marnowac kasy na publikacje, bo za jej brak nie ma
    zadnych sankcji. Jakos nie wierze zeby to sie w ciagu 3 lat tak bardzo
    zmienilo, ale mozesz mnie wyprowadzic z bledu ;).

    MK

  • 19. Data: 2012-07-26 17:47:50
    Od: "Piotr P." <p...@g...comTOTEZ>

    W dniu 2012-07-25 11:45, Zbynek Ltd. pisze:

    > Oj, kłamczuszek, kłamczuszek ;-) Słabiutko trzymałeś:
    > http://biznes.onet.pl/ciecia-w-olt-express,18571,519
    8727,1,news-detal
    > Likwidacja co najmniej 8 tras od 11 sierpnia.

    A nawet od jutra:

    <http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,121
    99200,OLT_Express_od_jutra_odwoluje_wszystkie_loty_s
    amolotami.html>

  • 20. Data: 2012-07-26 18:50:58
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Piotr P. napisał(a) :

    8727,1,news-detal

    > A nawet od jutra:
    >
    > <http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,121
    99200,OLT_Express_od_jutra_odwoluje_wszystkie_loty_s
    amolotami.html>

    Od jutra?
    Od dziś. I to od rana :-)
    http://biznes.onet.pl/nagle-odwoluja-loty,18571,5200