  • Data: 2002-07-08 20:24:17
    Temat: Re: OT Nazwa firmy
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@m...net> napisał(a):

    > Ale ja ne bede dzialal jako firma ubezpieczeniowa czy brokerska, ale
    > jako agent ubezpieczeniowy jednej czy 2. firm. Zdaje sie wowczas
    > egzamin w danej firmie. W moim przypadku byla to MCI (Amplico,
    > Winterthur, Ambulans i cos tam jeszcze).

    Zdajesz w firmie, ale jest to egzamin państwowy z wszystkimi tego
    rygorami. Nie wiem, jak MCI zachowuje się podczas egzaminów (czasem
    jest to farsa), ale dostajesz licencję, która upoważnia Cię do
    sprzedaży ubezpieczeń dowolnej firmy. ja licencję PUNU robiłem chyba
    w '97, też było trudniej, niż tydzień wcześniej, kiedy chodziły
    stałe zestawy pytań i ludzie się uczyli na pamięć. Podczas mojego
    egzaminu zdało chyba z 75% ludzi.

    Obecnie kurs licencyjny to bodaj 250 h (musiałbym spytać mamę,
    właśnie przygotowała projekt cyklu szkleń KNUiFE - zarówno teoria,
    jak i "ćwiczenia terenowe"). Więc to nie jest hop-siup, kiedyś
    było łatwiej - parędziesiąt h kursu głównie z prawa cywilnego
    i produktów. Teraz chwilkę to musi potrwać, nie jest to tylko
    odsiedzenie wykładów i egzamin chyba też nieco trudniejszy.

    Niemniej to temat raczej na alt.pl.ubezpieczenia, więc albo wal
    na priv, albo dopytaj na tamtej grupie.

    --
    Konrad J. Brywczyński "ZUS z pewnością jest instytucją
    k...@b...tk przestepczą, ale nie można nazwać