  • 1. Data: 2012-05-24 15:59:14
    Temat: OF - coraz bardziiej nachalni
    Od: Oli <O...@a...com>

    Wśród setki listów znalazłem list z OF z treścią : Zarabiaj na lokacie 11.34% i
    jakieś cuda w prezencie.
    Akurat!. W cuda procentowe i te inne już nie wierzymy. Ale tak sobie kliknąłem
    'sprawdź' spodziewając się
    jakiegoś bliższego opisu. a tu niespodzianka ~' dziękujemy za zainteresowanie,
    oddzwoni to państwa doradza'. A
    to ci heca, przecież nie wiedzą , kto przypadkiem kliknął?.
    A jednak telefon był!!. Pominę te bdzety, które mi wciskał, niby coś innego niż
    struktury, ale mnie to nie
    interesowało, ważniejsze dla mnie jakim cudem dzwoni do mnie osobiście.
    Konto u nich miałem w czasie gdy byli konkurencyjni w lokatach, teraz konto jest
    martwe, ale moje dane
    posiadają. List wysłali mając moje dane. W liście zakodowany zwrotny formularz pod
    mylącym tytułem i myślą, że
    już maja jelenia. No to gonią w piętkę, jeżeli takich metod się imają
    No to pozostało mi - nie chce mi się, ale muszą - wypisać z OF

    --
    Oli

  • 2. Data: 2012-05-24 17:27:03
    Temat: Re: OF - coraz bardziiej nachalni
    Od: " " <a...@g...pl>

    Oli <O...@a...com> napisał(a):

> [...]
    > już maja jelenia. No to gonią w piętkę, jeżeli takich metod się imają
    > No to pozostało mi - nie chce mi się, ale muszą - wypisać z OF

    Miałem to samo. Kliknąłem w maila i wydzwaniali. Na szczęście zapisałem sobie
    w telefonie ich numer i nie odbierałem. Dzwonili 4 czy 5 w ciągu tygodnia i
    dali sobie spokój.

  • 3. Data: 2012-05-25 19:31:50
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu czwartek, 24 maja 2012 15:59:14 UTC+2 użytkownik Oli napisał:
    >kliknąłem 'sprawdź' spodziewając się
    > jakiegoś bliższego opisu. a tu niespodzianka ~' dziękujemy za zainteresowanie, >
    oddzwoni to państwa doradza'.

    haha!
    czy kolejne bedzie "jesli chcesz by zadzwonil do ciebie doradca przeczytaj ta
    wiadomosc" ? ;)

  • 4. Data: 2012-05-25 21:13:38
    Temat: A z czym dzwoni Raiffi?
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    Trochę jakby w temacie więc nie tworzę nowego ;) Od kilku dni dobija się
    do mnie Raiffi (223689995). Wiecie co wciskają? Bo nie wiem czy odebrać
    i tracić czas na odpowiadanie 100x "nie, dziękuję" ;)

  • 5. Data: 2012-05-25 21:55:44
    Temat: Re: A z czym dzwoni Raiffi?
    Od: disnej <d...@g...com>

    W dniu piątek, 25 maja 2012 21:13:38 UTC+2 użytkownik osa napisał:
    > Trochę jakby w temacie więc nie tworzę nowego ;) Od kilku dni dobija się
    > do mnie Raiffi (223689995). Wiecie co wciskają? Bo nie wiem czy odebrać
    > i tracić czas na odpowiadanie 100x "nie, dziękuję" ;)

    byc moze chca zebys karte aktywowal, do zony tak dzwonili, a mnie nie meczyli co
    ciekawe

  • 6. Data: 2012-05-25 22:24:19
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-05-25 21:55, disnej pisze:

    > byc moze chca zebys karte aktywowal, do zony tak dzwonili, a mnie nie meczyli co
    ciekawe

    Dzięki za chęci ale to nie to. Aktywowałem jak przysłali... chyba że
    mają taki bajzel, że się nie zorientowali :D

  • 7. Data: 2012-05-26 10:06:37
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "osa" napisał w wiadomości grup

    > Trochę jakby w temacie więc nie tworzę nowego ;) Od kilku dni dobija się
    > do mnie Raiffi (223689995). Wiecie co wciskają? Bo nie wiem czy odebrać i
    > tracić czas na odpowiadanie 100x "nie, dziękuję" ;)

    U mnie było to: "Czy wie pan, że do pana kart został przygotowany świetny
    pakiet ubezpieczeń.....". Na szczęście Pani kumata, albo już z
    doświadczeniem po innych, i po jednym moim zdaniu zrozumiała.

  • 8. Data: 2012-05-26 13:03:57
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    MarekZ napisał(a) :
> [...]
    > pakiet ubezpieczeń.....". Na szczęście Pani kumata, albo już z
    > doświadczeniem po innych, i po jednym moim zdaniu zrozumiała.

    No wiesz, żeby tak kobiecie naubliżać? ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 9. Data: 2012-05-27 09:11:53
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 26 May 2012 10:06:37 +0200, MarekZ napisał(a):

    > U mnie było to: "Czy wie pan, że do pana kart został przygotowany świetny
    > pakiet ubezpieczeń.....". Na szczęście Pani kumata, albo już z
    > doświadczeniem po innych, i po jednym moim zdaniu zrozumiała.

    U żony to samo, ale rozmowa trwała znacznie dłużej. Za mało asertywna
    jeszcze jest, choć się uczy. Do mnie nie ćwierkali.

    AK

  • 10. Data: 2012-06-12 22:22:43
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > U żony to samo, ale rozmowa trwała znacznie dłużej. Za mało asertywna
    > jeszcze jest, choć się uczy. Do mnie nie ćwierkali.

    A co za problem wycofać zgodę na działania marketingowe?
    --
    Grzexs