  • 1. Data: 2011-05-29 20:06:45
    Temat: Numer rachunku - ktory oddzial?
    Od: zg <z...@v...pl>

    Jak sprawdzic, ktory konkretnie oddzial banku prowadzi dany rachunek,
    znajac jego numer?

    --
    zg

  • 2. Data: 2011-05-29 20:50:27
    Temat: Re: Numer rachunku - ktory oddzial?
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Uzytkownik "zg" <z...@v...pl> napisal w wiadomosci
    > Jak sprawdzic, ktory konkretnie oddzial banku prowadzi dany rachunek,
    > znajac jego numer?

    2 pierwsze cyfry z 26 iban sa kontrolne, nastepne 8 to numer banku

  • 3. Data: 2011-05-29 21:00:24
    Od: zg <z...@v...pl>

    On 29/05/2011 21:50, Waldek wrote:

    > Uzytkownik "zg" <z...@v...pl> napisal w wiadomosci
    >
    > 2 pierwsze cyfry z 26 iban sa kontrolne, nastepne 8 to numer banku

    Numer banku, czy konkretnego oddzialu banku? Czy jest gdzies w
    internecie lista oddzialow z przypisanymi numerami?

    --
    zg

  • 4. Data: 2011-05-29 21:06:08
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    > Numer banku, czy konkretnego oddzialu banku? Czy jest gdzies w internecie
    > lista oddzialow z przypisanymi numerami?

    gdzies jest ... a jaki masz ten numer ?

  • 5. Data: 2011-05-29 21:10:21
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Uzytkownik "Waldek" <s...@n...cpam> napisal w wiadomosci

    > Uzytkownik "zg" <z...@v...pl> napisal w wiadomosci

    > gdzies jest ... a jaki masz ten numer ?

    Zobacz tutaj -
    http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/banki_w_polsce/ewiden
    cja/ewidencja.html

  • 6. Data: 2011-05-29 22:47:23
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2011-05-29 22:06, zg pisze:
    > Jak sprawdzic, ktory konkretnie oddzial banku prowadzi dany rachunek,
    > znajac jego numer?

    Czasami oddziały banków mają własne numery (np BZWBK) a czasami numerem
    banku jest centrala (np BPH)

    Darek

  • 7. Data: 2011-05-29 23:38:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości

    > Czasami oddziały banków mają własne numery (np BZWBK) a czasami numerem
    > banku jest centrala (np BPH)

    Spotkałem sie jeszcze z takimi rozwiazaniami, że kilka oddziałów ma ten sam
    numer. Czasem jeszcze jest tak, że dla jednego rodzaju kont rachunek jest
    rejestrowany na dany oddział, zaś dla innych są one prowadzone przez jakąś
    centralę lub inny oddział. Tak więc na podstawie numeru rachunku można się
    bardzo pomylić.

  • 8. Data: 2011-05-30 01:00:26
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Jak sprawdzic, ktory konkretnie oddzial banku prowadzi dany rachunek,
    > znajac jego numer?

    http://www.teledb.pl/walidator/iban/
    http://numerkonta.com/
    ...ale z tymi oddzialami, to nie zawsze jest prawda.

  • 9. Data: 2011-05-30 08:06:41
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Uzytkownik "Q" <n...@s...pl> napisal w wiadomosci

    http://go.zasms.pl/js/banki.php - ale bazy chyba z 2 lata nie aktualizowalem