  • 1. Data: 2006-10-21 10:16:57
    Temat: Nowy numer konta w ING
    Od: c...@i...pl

    Czy pamietacie jak wygladala zamiana numerów kont w ING Banku
    Slaskim? Zmienily sie diametralnie, czy jakies fragmenty
    pozostaly takie same jak w starej numeracji? Chcialbym skorzystac z
    promocji Docen znajomych, ale mój znajomy nie ma nowego numeru, tylko
    stary... A w banku nie chca nam podac nowego numeru, wysylaja do
    oddzialu :-(

  • 2. Data: 2006-10-21 10:38:47
    Temat: Re: Nowy numer konta w ING
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 21 Oct 2006 03:16:57 -0700,
    osoba podpisana: c...@i...pl <c...@i...pl>
    napisała:
> [...]
    > promocji Docen znajomych, ale mój znajomy nie ma nowego numeru, tylko
    > stary... A w banku nie chca nam podac nowego numeru, wysylaja do
    W moim przypadku było tak
    XXXXXXXX-YYYYYYYYYY zostało zmienione na:
    LK XXXX XXXX 1000 00YY YYYY YYYY

    na koncie osobistym i na OKO

    KJ

    EMACS = Emacs Manuals Are Cryptic and Surreal

  • 3. Data: 2006-10-21 10:56:21
    Od: c...@i...pl

    Kamil Jońca napisał(a):

    > W moim przypadku było tak
    > XXXXXXXX-YYYYYYYYYY zostało zmienione na:
    > LK XXXX XXXX 1000 00YY YYYY YYYY
    >
    > na koncie osobistym i na OKO

    Czyli mogę liczyć, że 10 ostatnich cyfr jest takie same? Może ktoś
    jeszcze potwierdzić?

  • 4. Data: 2006-10-21 11:38:35
    Od: "MM" <m...@o...eu>

    > Czyli mogę liczyć, że 10 ostatnich cyfr jest takie same? Może ktoś
    > jeszcze potwierdzić?

    W moim przypadku - dwa konta: osobiste i firmowe - też się to zgadza.

    MM

  • 5. Data: 2006-10-21 20:55:34
    Od: "wrr" <...@...d>

    Uzytkownik <c...@i...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    promocji Docen znajomych, ale mój znajomy nie ma nowego numeru, tylko
    stary... A w banku nie chca nam podac nowego numeru, wysylaja do
    oddzialu :-(

    Zartujesz ? Czy twój znajomy od 5 lat nie byl w banku ? Nie dostal wyciagu ?
    Nie korzysta z tego rachunku ?

    Nie kombinuj ze zgadywaniem numeru
    Zostal numer oddzialu, choc niektóre sie zmienily i numer rachunku (choc tez
    byly zmiany)
    Generalnie dopisano dwucyfrowy numer kontrolny i duzo zer (czasami jedna
    jedynke)
    Masz tysiac kombinacji do sprawdzenia, a moze sie okazac, ze wyslesz komus
    innemu

  • 6. Data: 2006-10-22 22:48:30
    Od: "corner" <c...@w...pl>

    Uzytkownik "wrr" <...@...d> napisal w wiadomosci

    > Zartujesz ? Czy twój znajomy od 5 lat nie byl w banku ? Nie dostal wyciagu
    > ? Nie korzysta z tego rachunku ?

    A co w tym dziwnego? Konto oszczednosciowe w ING jest bezobslugowe. Nie ma
    do niego wysylanych wyciagów. A na potwierdzeniu zalozenia jest jeszcze
    stary numer.