  • 1. Data: 2003-03-14 14:11:37
    Temat: Nowosci w Inteligo
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Cos mi poprzednio nie przeszlo - pewnie znowu jakas cenzura na
    serwerach wycinajaca linki o Inteligo ;)

    -----
    Oferta konta Inteligo nieustannie się poszerza. W najbliższym czasie
    zostanie ona wzbogacona o nowe lokaty i limit debetowy. W drugim
    półroczu 2003 roku klienci Inteligo znajdą w ofercie również nowy
    kredyt gotówkowy, kredyt odnawialny oraz kartę kredytową.

    1 kwietnia startuje nowa kampania reklamowa konta Inteligo, która
    potrwa do 15 maja. Celem kampanii jest podkreślenie funkcjonalności i
    wygody korzystania z konta, która niesie za sobą ogromną oszczędność
    czasu dla klienta. Nadal akcentowane będą atrakcyjne warunki finansowe
    oferowane przez konto Inteligo. W kampanii zaznaczone zostaną także
    benefity wynikające bezpośrednio z przejęcia Inteligo przez PKO Bank
    Polski SA - lidera bankowości detalicznej na rynku polskim. Reklama
    ukaże się w dziennikach ogólnopolskich, tygodnikach, a także w
    portalach internetowych, popularnych serwisach finansowych oraz na
    billboardach w ośmiu największych miastach Polski.
    calosc: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=2140

    Ych - to moze w koncu albo mBank albo Inteligo wprowadzi taka oferte,
    zebym kurde mial szanse na KK :)
    Jak narazie liderem jest Millennium ;) ale to jeszcze co najmniej 2
    miesiace posiadania konta.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-03-14 14:18:39
    Temat: Re: Nowosci w Inteligo
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:b4sntt$ehb$1@news.onet.pl...

    > Ych - to moze w koncu albo mBank albo Inteligo wprowadzi taka oferte,
    > zebym kurde mial szanse na KK :)
    > Jak narazie liderem jest Millennium ;) ale to jeszcze co najmniej 2
    > miesiace posiadania konta.

    hmmm a Lukas? wlasnie sie zastanwaim czy w ramach rozrywki do nich nie
    wystapic o KK ;) he he hale i chodzi mi po glowie co by wybrac opcje 10k a
    jak by bylo mnie to nie bede chcial :) ciekawe jak zareaguja ;) wplywow z
    umowy o prace brak ale PRO juz 4 mieisaic otwarte ;) chyba zaraz to zrobie -
    nie zalezy mi na niej wiec zobaczymy jak zareaguja ;)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2003-03-14 14:34:31
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > hmmm a Lukas? wlasnie sie zastanwaim czy w ramach rozrywki do nich nie
    > wystapic o KK ;)

    No i wypelnilem ;) ale fajny maja ten wniosek - przy innych zrodlach krzyczy
    ze min 2 lata musza byc ;) a potem na koniec wywalil mi bledy ze nie
    zaznaczlem sposobu odbioru i calkowitego stazu pracy, ale nawet nie zdazylem
    poprawic bo i tak mnie samo przenioslo dalej :) zaakceptowalem i mi
    podziekowalo ;) No zobaczymy jak zareaguja ;)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-03-15 00:57:14
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:b4sntt$ehb$1@news.onet.pl...

    > Cos mi poprzednio nie przeszlo - pewnie znowu jakas cenzura na
    > serwerach wycinajaca linki o Inteligo ;)

    Przeszło, przeszło. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 5. Data: 2003-03-17 08:37:57
    Od: K <krzysp10@nospam_usun.wp.pl>

    Użytkownik JaKi napisał:
> [...]
    > poprawic bo i tak mnie samo przenioslo dalej :) zaakceptowalem i mi
    > podziekowalo ;) No zobaczymy jak zareaguja ;)

    Odmówią :(.

    Ostatnio odmowili znajomemu - wysokie, udokumentowane zarobki, umowa o
    prace na czas nieokreślony od kilku lat, propozycja udokumentowania
    historii konta w innym banku. Co najciekawsze przyczyny odmowy są okryte
    wielką tajemnicą i nieuprzejmością banku :(.

    K.

    PS. podobno tak się zmieniło pod koniec lutego

  • 6. Data: 2003-03-17 15:47:49
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "K" <krzysp10@nospam_usun.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Ostatnio odmowili znajomemu -

    Nie zalezy mi, a jak odmowia to przynajmniej bede mial pretekst do
    zamkniecia konta ;)

    --
    JaKi