    From: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowe druki????
    Date: Tue, 26 Jul 2005 20:00:52 GMT
    Sender: g...@p...onet.pl@fw.orasoft.net.pl

    On Tue, 26 Jul 2005 21:29:42 +0200, Dariusz <d...@t...pl>
    wrote:

    >Zgadza się, my idziemy z duchem czasu, niektóre banki również, ale gdy
    >kilka miesięcy temu dowiadywałem się w Zakładzie Gazowniczym o możliwość
    >rozliczenia się z nimi za pomocą polecenia zapłaty, znudzona i trochę
    >poirytowana pani (co to w ogóle za pytanie?)odpowiedziała mi, że może za
    >... 10 lat, choć kto to wie. Daje to trochę do myślenia...

    Zalezy od zakladu. Na przyklad Mazowiecka Spolka Gazownictwa promuje
    juz od jakiegos czasu polecenie zaplaty.

    >Swoją drogą, niewygodne jest u nich też to, że za każdym razem trzeba
    >przelewać pieniądze na inny numer konta.

    A tu z kolei ostatnio zarobil u mnie plusa Zaklad Energetyczny
    Warszawa Teren. Tez stosuja taki system, ale wyraznie napisali na
    fakturze, ze jesli tylko sobie zycze, to niezaleznie od tego, za ktore
    fakture place, moge smialo wplacac na kazdy z podanych przez nich
    numerow konta.

    G.