  • 1. Data: 2010-12-31 10:15:51
    Temat: [Alior] Nocna w dół
    Od: "Telesfor" <T...@p...onet.pl>

    Szanowni Państwo,

    Informujemy, że w związku ze spadkiem rentowności papierów
    wartościowych, od 4 stycznia 2011 zmianie ulega oprocentowanie lokaty
    nocnej w koncie osobistym. Zmiana ta dotyczy wszystkich rodzajów
    rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych prowadzonych w złotych.

    Oprocentowanie lokaty nocnej (overnight) zostaje obniżone o 1 punkt
    procentowy, tj. do poziomu 4% w skali roku. Oznacza to, że efektywne
    oprocentowanie konta, w przypadku zdeponowania na nim kwoty 5000 zł,
    wynosić będzie 2,08% (oprocentowanie rzeczywiste dla konta osobistego,
    po uwzględnieniu podatku). Zgodnie z ordynacją podatkową, dla kwot
    nieprzekraczających 45 533 zł nie będzie pobierany tzw. Podatek Belki.

    Jednocześnie, informujemy, że już wkrótce w ofercie Alior Banku
    pojawią się konta oszczędnościowe z kapitalizacją dzienną - zarówno w
    złotych, jak i w walutach obcych.

    Z pozdrowieniami,
    Zespół Alior Banku

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 2. Data: 2010-12-31 10:27:32
    Temat: Re: Nocna w dół
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 31 Gru, 11:15, "Telesfor" <T...@p...onet.pl> wrote:

    > Informujemy, e w zwi zku ze spadkiem rentowno ci papier w
    > warto ciowych, od 4 stycznia 2011 zmianie ulega oprocentowanie lokaty
    > nocnej w koncie osobistym. Zmiana ta dotyczy wszystkich rodzaj w
    > rachunk w oszcz dno ciowo-rozliczeniowych prowadzonych w z otych.

    Większość graczy utrzymuje, Leszek podnosi, a Alior w dół. Da się
    zaskoczyć? Da się! Tak trzymać :)

  • 3. Data: 2010-12-31 12:31:53
    Od: M <m...@g...com>

    No to zwiększą im się depozyty - dla półgroszówki było min. 72,99,
    teraz trzeba 91,25 :)
    (być może o grosz więcej, zależnie jak zaokrąglają)

  • 4. Data: 2010-12-31 13:13:24
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "M" <m...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...
    No to zwiększą im się depozyty - dla półgroszówki było min. 72,99,
    teraz trzeba 91,25 :)
    (być może o grosz więcej, zależnie jak zaokrąglają)
    --------------
    jestes w bledzie, mialem kilka dodatkowych kont w PLN, na ktorych
    utrzymywanie salda 73zl dawalo faktycznie oprocentowanie 5%, co bylo
    konkurencyjne. Po zmianie, nawet z polgroszowka wyjdzie 4%, co nie jest juz
    atrakcyjne, lepiej trzymac na 4-4.5% w innym banku na oszczednosciowym.
    Konkludujac, czesc kont z saldem 73zl moze spasc do 0 zl.

  • 5. Data: 2010-12-31 13:40:39
    Temat: Re: [Alior] Nocna w dół
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Telesfor" <T...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > się konta oszczędnościowe z kapitalizacją dzienną - zarówno w złotych, jak

    Wlasciwie to oni maja zwykle konta oszczednosciowe. jezeli oprocentowanie na
    tych nowych bedzie podobne, to nawet ta kapitalizacja dzienna nic nie
    zmieni.
    Cos jestem sceptyczny odnosnie atrakcyjnosci tych kont, bo inne banki dla
    PLN daja wiecej na oszczednosciowym niz oni na lokatach.
    Co sie tyczy walut, to z reguly spora grupa osob nie porzebuje ciaglego
    dostepu do waluty, czyli nie potrzebuje kont oszczednosciowych, jezeli sa
    one duzo gorzej oprocentowane niz lokaty. Chyba, ze te nowe konta beda mialy
    oprocentowanie porownywalne z lokatami np. 6-mies.-zobaczymy.