  • Data: 2015-09-27 21:01:37
    Temat: Re: No ...wycfanila sie swinka ?
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem. Mogę wlać kolejne nowe -- ile dają?

    Mozesz,
    do 10k 3% z odnowieniem na 4 przy "aktywności" usera - jest w reg.
    10 < 50 ... nie pamietam - chyba 0,5% mniej
    Nowe srodki to bodajze saldo gdzies na koniec sierpnia
    - pisze z pamieci wiec lepiej to zweryfikowac ;)

    > Ciekawe, kto wreszcie odważy się i wyrazi swój prawdziwy program:
    >
    > Nasze najważniejsze (a może nawet jedyne) trzy punkty programowe to:
    > -- zamordyzm
    > -- zamordyzm
    > -- i jeszcze raz zamordyzm.

    - nachapać się
    - nachapać się jak najszybciej
    - zdążyć się nachapać zanim wykopią ze stołka

    Ci co stołki mają długo - już się nachapali
    - problem w tym, że w miarę jedzenia ich apetyt rośnie
    Wnioski : nowy głodny czy stary najedzony ... właściwie bez różnicy :/