  • 11. Data: 2010-05-15 10:52:16
    Temat: Re: No to jakie to konto?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Kwik" <k...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hslc2h$4rt$...@s...cyf-kr.edu.pl...

    > Powiem szczerze - jesli to ma cokolwiek wspolnego z mbankiem (a ma), to
    > raczej nie mam na to ochoty. A druga to "Visa Aquarius - 0 zł za wydanie
    > ( MultiKonto Aquarius w taryfie Intensive) oraz oprocentowanie 11,90%
    > przez pół roku*** odnowienie karty 250 zł"

    Z opłaty można się zwolnić obrotem wykonanym kartą lub ilością transakcji.
    Nie jest to bardzo dobra karta do korzystania z oprocentowanego kredytu, do
    tego celu są lepsze karty, choć standardowe oprocentowanie 16,9% nie jest
    złe w kontekście innych ofert. Nie ma zresztą obowiązku korzystania z KK, a
    debetowa jest bezwarunkowo za darmo i wszystkie bankomaty za darmo.

    Naturalnie jeśli decydującym kryterium jest przynależność do BRE, to kończy
    to debatę w tym temacie. :)

  • 12. Data: 2010-05-15 12:36:04
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Kwik <k...@n...pl> dared to write:
    > Czolem,
    >
    > Potrzebuje zalozyc konto w jakims banku, bede wdzieczny za jakies
    > podpowiedz w ktora strone mam sie udac. Ma to byc podstawowe konto
    > malzenskie, na ktore wplywac bedzie pensja, dokonywanych bedzie
    > kilkanascie przelewow miesiecznie, potrzebna karta platnicza i
    > kredytowa, z mozliwoscia wydania karty dodatkowej (w celu zakupu biletow
    > lotniczych, rezerwacji samochodow itd itp, wiec min limit 10k). Dochody
    > znaczaco powyzej sredniej krajowej.
    /ciach/

    Rachunki wspólne ma w ofercie praktycznie każdy bank - problemy robi jedynie mBank w
    razie przekształcania konta indywidualnego we wspólne, czego właśnie doświadczyłeś.

    Kredytówki pewnie nie dostaniesz, jeśli nie masz historii w BIK-u. Ale z wyjątkiem
    kart Maestro, kartą do konta (VE, MC-E) też przeważnie można płacić przez internet -
    chociaż jest parę minusów tego w porównaniu z płaceniem kredytówką. Jeśli bank ma w
    ofercie karty kredytowe, zwykle na życzenie wydaje też karty dodatkowe (np. Citi - do
    5 kart dodatkowych).

    Pzdr.
    k.

  • 13. Data: 2010-05-15 16:48:31
    Od: Imka <s...@g...pl>

    In <news:3wwryxydc509.mjnfrvzt7sr8$.dlg@40tude.net> Imka typed:

    [...]

    Dzięki za wszystkie trzy posty. Odpuszczam sobie. Wspólne konto w mBanku
    nie jest mi niezbędne do życia i jeśli na dodatek mam się kopać z
    koniem, żeby je tak przekształcić, to... ;->
    Pomogliście, thx :)

    --
    Imka

  • 14. Data: 2010-05-15 17:55:47
    Od: Kwik <k...@n...pl>

    (ciach)

    Maly update:
    15/05 dokumenty jednak doszly (data wyslania faktycznie 06/05), z tym ze
    na adres zameldowania a nie koresponencyjny. Jest to dla mnie idealna
    demonstracja problemu "bardzo bysmy chcieli, ale jestesmy niedorajdami i
    nie umiemy"

    Kwik

  • 15. Data: 2010-05-15 17:59:49
    Od: Kwik <k...@n...pl>

    kashmiri pisze:

> [...]
    ofercie karty kredytowe, zwykle na życzenie wydaje też karty dodatkowe (np. Citi - do

    Z calym szacunkim, ale sadze ze KK dostalbym wszedzie. Zreszta, nie wiem
    co rozumiesz przez "historie w BIKu". Problem jest tylko taki, ze na
    wiekszosc VE nie wypozycze np samochodu, a jest to dla mnie jakies 25%
    funkcjonalnosci takiej karty.

    Ja wiem ze wspolne konto moge zalozyc "wszedzie", ale wlasnie dlatego
    pytam tu, zeby zalozyc je nie "gdziekolwiek" tylko w banku ktory ma
    oferte godna polecenia, moze cos co go wyroznia.

    Kwik

  • 16. Data: 2010-05-19 10:54:25
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Kwik <k...@n...pl> dared to write:

    > Z calym szacunkim, ale sadze ze KK dostalbym wszedzie. Zreszta, nie wiem
    > co rozumiesz przez "historie w BIKu".

    No jak nie wiesz, to dlaczego sądzisz, że dostaniesz wszędzie??? Na jakiej podstawie
    bank ocenić, że jesteś wiarygodnym kredytobiorcą? Na piękne oczy?

    pozdr.
    k.