  • Data: 2003-04-09 19:22:52
    Temat: Re: Nizsze oprocentowanie w Multi
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Zwlaszcza ciekawe jest oprocentowanie kredytow hipotecznych (znowu
    > uklon w strone Tensora) - bo tutaj mozna je dosc prosto chyba dostac
    > (Aqarius).
    >
    > Co do mBanku - Sz. Midera potwierdzil, ze jest mozliwe otrzymanie
    > takiego kredytu, jednak zaslonil sie tajemnica procedur. :)

    Amra i TY w to wierzysz. Co to znaczy zaslonil sie tajemnica procedur? Przecież
    podają kalkulator (rozumiem że aktualnie nie zmodyfikowany), z którego po
    wprowadzeniu odpowiednich danych powinno wyjść 5,98%. Tak osobiście to
    interesuje mnie i pewnie wszystkich, którzy będą brać kredyty mieszkaniowe,
    jakie warunki trzeba spełnić aby oprocentowanie było np. niższe niż 7%. Jak się
    ma do tego tajemnica procedur. Albo ich reklama od 5,98% jest prawdziwa albo
    FAŁSZYWA.
    Poczekam kilka dni, żeby dać im mozliwość zmodyfikowania kalkulatora, a pózniej
    przetestuję. Myśle, że mi w tym pomożesz. Ani przez chwilę nie wątpie, że stać
    Cię na obiektywizm i w zależności od rezultatu testów będziemy wspólnie chwalić
    mBank albo uważać ich za kłamców. Pozdrowienia Tensor1

    PS. Według komunikatu Multi wszystkie kredyty mieszkaniowe w PLN są
    oprocentowane na poziomie 5.95%!!!!!. Tam nawet nie pisze OD. Pozwolę sobie na
    razie tej informacji nie komentować.