    From: "tomul" <t...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Niszczenie kart, zamykanie konta w PKO SA
    Date: Mon, 23 Sep 2002 17:53:21 +0200

    > Co za roznica? To problem banku.
    > Cos mi sie przypomina, ze ktoras organizacja chciala, by nie niszczyc
    > paska (w razie ew. problemow mialby posluzyc jako dowod, ze karta lezala
    > zniszczona w banku). Ale moze krzywo pamietam.

    > Tak sprawa jest dla klienta obojetna. Nie bylaby, gdyby karta nie
    > zostala zniszczona = gdyby nie bylo widac sladow zniszczenia.

    > Obawiam sie, ze te fakty nie maja najmniejszego wplywu na wybor banku
    > - przynajmniej na wybor w oparciu o zdrowe przeslanki.
    > --
    > Krzysztof Halasa
> [...]

    Widze ze kwestia pojecia "zniszczona karta" jest dyskusyjna.. Mniejsza o
    to.. .dla mnie w karcie magnetycznej najwazniejszy jest pasek i dopoki on
    jest caly, karta jest nie zniszczona... Nie wiem czy taka pani nie ma
    czytnika kart lub z kims nie wspolpracuje i czy cos nie bedzie kombinowac
    bez wiedzy banku, tak wiec sorki, dla mnie jest ona nie zniszczona..
    ..jesli bank zostawia sobie nieruszone paski magnetyczne zeby wrazie czego
    chronic swoje tyly, to moglby robic tak samo we wszystkich oddzialach i
    wtedy byloby wiadomo, ale to jego sprawa.
    Jesli komus nie przeszkadza ze taki bank chroni swoje tyly przechowujac
    "zniszczone karty", natomiast klient po zlozeniu dyspozycji zamkniecia konta
    nie dostaje potwierdzenia tego faktu i za rok moze byc wezwany do pokrycia
    debetu za obsluge konta oraz ze w banku takim trzeba odstac swoje bo dziala
    naogol 30% kas, to rzeczywiscie mozna o tym zapomniec i wybrac sobie taki
    bank..

    tomul