eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNiszczenie kart, zamykanie konta w PKO SA › Re: Niszczenie kart, zamykanie konta w PKO SA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.nask.pl!uw.edu.pl!pm.waw.pl!defiant.pm.waw.pl!not-for-ma
    il
    From: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Niszczenie kart, zamykanie konta w PKO SA
    Date: 22 Sep 2002 21:40:27 +0200
    Organization: The Palace of Youth in Warsaw
    Lines: 37
    Message-ID: <m...@d...pm.waw.pl>
    References: <amkj9b$p5f$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: defiant.pm.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    X-Trace: defiant.pm.waw.pl 1032723627 1382 195.116.170.34 (22 Sep 2002 19:40:27 GMT)
    X-Complaints-To: n...@d...pm.waw.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 22 Sep 2002 19:40:27 +0000 (UTC)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:203806
    [ ukryj nagłówki ]

    "tomul" <t...@p...com> writes:

    > Zamykalem konto w PKO SA. Zdawalem karty. Pani mi polecila napisac na
    > zleceniu zamkniecia konta ze karty zostaly zniszczone w mojej obecnosci.
    > Nastepnie wziela nozyczki i zaczela je ciac tak wzdluz paska magnetycznego
    > aby przeciac sam plastik nie naruszajac nosnika magnetycznego.. ..zdarzylo
    > jej sie tak naciac karte ze pasek zostal uszkodzony, nie dalej jednak niz
    > jakis milimetr od jego brzegu. Na moja prosbe zeby karte przeciela w
    > poprzek, zrobila to, jednak oczywiscie tak zeby nie dojechac do paska..
    > ..oczywiscie cala czynnosc byla wykonywana tak zeby przypadkiem nic z tej
    > karty nie odpadlo.
    > W miedzy czasie przewinela sie jakas "pani kierownik" i oburzona pouczyla
    > pracownice ze nie tak sie niszczy karty. ..na to pani ktora je niszczyla
    > powiedziala "...ale klient tak chce".
    > Nasuwa sie pytanie - "Czy pracownicy banku PKO SA sa szkoleni w niszczeniu
    > kart tak zeby z nich sie jeszcze dalo cos odczytac?"

    Co za roznica? To problem banku.
    Cos mi sie przypomina, ze ktoras organizacja chciala, by nie niszczyc
    paska (w razie ew. problemow mialby posluzyc jako dowod, ze karta lezala
    zniszczona w banku). Ale moze krzywo pamietam.

    > Jesli tak to wydaje mi sie ze nie jest to uczciwe w stosunku do klienta,
    > ktory musi napisac ze karta zostala zniszczona w jego obecnosci.. Mnie udalo
    > sie postawic na swoim, ale po wielkich bojach..

    Tak sprawa jest dla klienta obojetna. Nie bylaby, gdyby karta nie
    zostala zniszczona = gdyby nie bylo widac sladow zniszczenia.

    > Zdaje sobie sprawe ze sam nie wiele zdzialam, ale opisalem ten przypadek aby
    > innym bylo latwiej podjac decyzje przy wyborze Banku.

    Obawiam sie, ze te fakty nie maja najmniejszego wplywu na wybor banku
    - przynajmniej na wybor w oparciu o zdrowe przeslanki.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1