  • Data: 2015-06-19 23:23:39
    Temat: Re: Niepowtarzalność działania nowego mBanku
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.06.2015 o 22:12, Borys Pogoreło pisze:

    > To zależy od serwera nadawcy

    Hm, w przypadku ogólnym może i na upartego może być notowana pierwsza,
    ale... Piotr zacytował wpisy z serwera w mBanku i w Onecie, z tej samej
    sekundy. OK, ten mBankowy to mógł być pocztowy ale nie generujący
    raport, ale w sumie co za różnica który nawalił? Grunt, że z banku
    wyszło z opóźnieniem w stosunku do zdarzenia.

    > A to zależy od serwera odbiorcy

    Powinien zostawać. Nie chce mi się po RFC szperać czy shall czy may czy
    jak... Niemniej sprawdzałem u siebie, i są. To by już była perfidna
    kombinacja, że i jeden i drugi serwer zachowują się karkołomnie / złośliwie.

    A powiadomienie SMS mi przysyłają w 99% natychmiast.
    A Raiff potrafi trzy dni później.

    --
    Alf/red/