  • 1. Data: 2004-08-18 09:00:20
    Temat: Nienaleznie pobrane odsetki od kredytu hipotecznego
    Od: n...@o...pl

    Bank naliczal mi przez pewin okres wieksze odsetki od kredytu niz bylo w umowie.
    Co teraz powienienm zrobic, czy zwroca mi odsteki od nienaleznie pobranych rat
    i co jeszcze moge wyciagnac od banku, jakies gadzety na przeproszenie
    Prosze o rade
    Nysanin

  • 2. Data: 2004-08-18 09:24:55
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <n...@o...pl>
    napisał w wiadomości news:109e.000008bb.41231aa3@newsgate.onet.pl:
> [...]
    > bylo w umowie. Co teraz powienienm zrobic, czy zwroca mi odsteki od
    > nienaleznie pobranych rat i co jeszcze moge wyciagnac od banku,

    spytaj w banku :)
    zwrotu zażądaj z odpowiednimi odsetkami ustawowymi

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 3. Data: 2004-08-18 09:32:30
    Od: Marek <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    plusz dnia 2004-08-18 11:24 napisał(a) co następuje:

    > spytaj w banku :)
    > zwrotu zażądaj z odpowiednimi odsetkami ustawowymi

    A i KONIECZNIE poproś o długopis firmowy - należy się klientowi w takich
    sytuacjach!!!

    ;-)

    BP,NMSP

    --
    Marek
    "Nasi wrogowie są bardzo nowocześni i pomysłowi. I my także.

  • 4. Data: 2004-08-18 10:47:22
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 18 Aug 2004 11:00:20 +0200, n...@o...pl wrote:

> [...]
    >i co jeszcze moge wyciagnac od banku, jakies gadzety na przeproszenie

    IMHO możesz sprawę "pociągnąć" od zwrotu nadpłaty aż do wyroku w
    sprawie karnej o oszustwo.
    --
    Jarek Andrzejewski