  • 1. Data: 2002-05-23 06:47:11
    Temat: Nazwa banku
    Od: <g...@p...onet.pl>

    Witam.
    Co jakiś czas wybuchają tutaj kłótnie o nazwę dwóch banków o podobnych nazwach.
    Al ejak "normalny" człowiek ma się nie pogubić, skoro sam bank we wniosku,
    który mam przed soba napisał:
    Bank Polska Kasa Opieki.
    W domyśle wiem, który to bank, bo miałem tam konto, ale zgłupieć mozna.

    Pozdrawiam
    Gzresiek

  • 2. Data: 2002-05-23 16:00:53
    Temat: Re: Nazwa banku
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Bank Polska Kasa Opieki.
    > W domyśle wiem, który to bank, bo miałem tam konto, ale zgłupieć mozna.

    Kiedyś były tylko te dwa :
    Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna (skrót obecny PeKaO S.A.)
    oraz
    Powszechna Kasa Oszczędności (skrót obecny PKO BP S.A.)

    Ich skróty wymawia się podobnie, to ludzie się mylą, ale to wina ludzi nie
    banków.

    Nie każdy rozróżnia komputery, telewizory, samochody... to czemu banki

  • 3. Data: 2002-05-24 05:52:40
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Kiedyś były tylko te dwa :

    troszkę więcej niż dwa. Ze znanych np BH (jedyny bank, który w trudnych czasach
    miał oddział za granicami PRL) oraz cała sieć mniej znanych BS-ów :)