    From: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nareszcie pozytywna decyzja - mbank
    Date: Wed, 4 Feb 2004 23:05:14 +0100

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message
    news:m3y8rlz2ue.fsf@defiant.pm.waw.pl...
    > Jasne ze nie zawsze. Ale jednak chyba wiekszosc ludzi, majac w portfelu
    > dwie, uzyje KK a nie karty debit.

    Pod warunkiem, ze maja KK :)

    > No nie wiem. Ja nie lubie wozic gotowki, ale przy takich kursach chyba
    > bym zaczal. Zwlaszcza ze dotyczy to wzglednie nieduzych sum, bo duzych
    > to sie to karta nie wyjmie.

    Dlaczego nie?

    > A to VC daje jakis prestiz? Moze nie pierwsze slysze (bo juz slyszalem),
    > ale nie rozumiem.

    No jest Gold - byla tu kiedys dyskusja, ze jak gold to lepsza obsluga w
    restauracjach i hotelach, jakies znizki etc.

    > Zalety takiej karty sa inne - mozliwosc uzycia
    > w praktycznie kazdej sytuacji, brak zmartwien o autoryzacje (np. na
    > stacji benzynowej, autostradzie, czy z pelnym wozkiem w sklepie),
    > zaplata za *O (tu niektore VE tez dzialaja), mozliwosc rezerwacji
    > hotelu, wypozyczenia samochodu i innych takich.

    Do wszystkich tych rzeczy mozna uzyc np. debit VC z Multi za 30zl/rok.

    > To dokladnie to samo.

    Czemu tak uwazasz? Po co karta do lokaty?

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak