  • Data: 2004-12-22 19:51:07
    Temat: Re: Najmniejsze koszty, jaki bank?
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-22 20:33, kiedy Gree napisał(a) co
    następuje:

    > Samoograniczeń? O czym Ty piszesz? O przelewach? Ok, 0.50 PLN na
    > zewnątrz. W konfrontacji z dostępnymi usługami (bezprowizyjne SFI,
    > dobrze oprocentowany eMAX, eMAX+, darmowa karta debetowa do eKONTA,
    > itp.) to nie jest zły wybór. To "samoograniczenie" wychodzi jedynie w
    > przelewach.

    Ale pytanie nie było o dobry (choćby najlepszy) wybór, ale o niskie koszta.
    Dla mnie niskie koszta to jest Lukas e-konto pro. Ale też się z tym nie
    pcham, bo najpierw trzeba spełnić określone warunki (5k przeciętnie
    trzeba mieć, karty używać) i dopiero potem ono jest zasadniczo
    bezpłatne, chyba, że się token zgubi albo kartę odnawia.
    IMHO wszystko zależy od tego jaki się ma z przeproszeniem "profil"
    posługiwania się rachunkiem. Ja bym wziął sobie arkusz napisał i wpisał
    dane z dotychczasowego konta za ostatnie 6 miesięcy. A potem bym
    sprawdził, ile by mnie to kosztowało w multi, m, inteligo, VW, lukasie,
    et caetera. Każdemu co innego jest tanio.

    --
    * Jak rzekł pewien klasyk: *
    */|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*