  • 1. Data: 2003-06-04 17:28:12
    Temat: Najlepszy sposob oszczedzania
    Od: "luke" <ktaki[NO-SPAM]@buziaczek.pl>

    Witajcie,

    Doradzcie mi jaki jest obecnie najlepszy sposob oszczedzania pieniedzy. Nie
    chodzi mi o inwestowanie mi ich w rozne, czasami ryzykowne przedsiewziecia,
    tylko o systematycznie ciulanie kupki do kupki ;-)

    Czy mbank ma najwieszke oprocentowanie ze wszystkich bankow?

    Pozdrawam

    luke

  • 2. Data: 2003-06-04 17:32:57
    Temat: Re: Najlepszy sposob oszczedzania
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "luke" <ktaki[NO-SPAM]@buziaczek.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chodzi mi o inwestowanie mi ich w rozne, czasami ryzykowne
    przedsiewziecia,
    > tylko o systematycznie ciulanie kupki do kupki ;-)

    To zależy ile masz kasy, jak długo chcesz oszczędzać i jak bardzo chcesz
    ryzykować ...

    > Czy mbank ma najwieszke oprocentowanie ze wszystkich bankow?

    Sprawdź VolkswagenBank

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-06-04 17:49:35
    Od: n...@p...onet.pl

> [...]
    > tylko o systematycznie ciulanie kupki do kupki ;-)
    >
    > Czy mbank ma najwieszke oprocentowanie ze wszystkich bankow?

    Tak, na funduszach inwestycyjnych
    (nie wszystkie są ryzykowne, zwykle wystarcza 100 zł żeby zacząć)
    http://www.fundusze.mbank.com.pl/tabful.html

    Nie, jeśli myślisz tylko o kontach czy lokatach,
    np.
    do 7% http://www.dominetbank.pl/ (ale >10tys/rok)
    4.7% http://www.vwbankdirect.pl/indexoprocentowanie.html
    4,5-5% http://www.lgpetro.com.pl/bankowosc_internetowa/komu
    nikat.html
    (5% po pół roku)
    lokalnie SKOKi mogą mieć jeszcze wyższe

  • 4. Data: 2003-06-04 17:52:55
    Od: "luke" <ktaki[NO-SPAM]@buziaczek.pl>

> [...]
    > http://www.fundusze.mbank.com.pl/tabful.html
    >
    > Nie, jeśli myślisz tylko o kontach czy lokatach,

    Ale te procenty sa gwarantowane?
    Dlaczego ludzie masowo nie przenosza tam kasy tylko lokuja na lokatach?

    luke

  • 5. Data: 2003-06-04 18:02:32
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    > Ale te procenty sa gwarantowane?
    > Dlaczego ludzie masowo nie przenosza tam kasy tylko lokuja na lokatach?

    Oprocentowanie zmienne nigdzie nie jest gwarantowane.
    Jeśli założysz lokatę o stałym oprocentowaniu, to wtedy masz.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 6. Data: 2003-06-04 18:03:07
    Od: n...@p...onet.pl

    > Ale te procenty sa gwarantowane?
    Z reguły nie, jeśli już jest stałe to jest niższe (np.do6.25% dominet)

    > Dlaczego ludzie masowo nie przenosza tam kasy tylko lokuja na lokatach?
    To już musisz ludzi zapytać :)))

    > luke
    ps. zanim zaczniesz pytać dalej - poczytaj

  • 7. Data: 2003-06-04 18:08:03
    Od: "luke" <ktaki[NO-SPAM]@buziaczek.pl>

    [...]
    > 4,5-5% http://www.lgpetro.com.pl/bankowosc_internetowa/komu
    nikat.html
    > (5% po pół roku)
    > lokalnie SKOKi mogą mieć jeszcze wyższe

    5% w skali roku oczywiscie i procenty sa doliczane po pol roku oszczedzania?

    Pozdrawiam

    Luke

  • 8. Data: 2003-06-04 18:17:27
    Od: n...@p...onet.pl

    > [...]
    >
    > 5% w skali roku oczywiscie i procenty sa doliczane po pol roku oszczedzania?
    oczy wiście :)
    > i procenty sa doliczane po pol roku oszczedzania,
    ale kapitalizacja kwartalna
    Za to fundusze rosną ~codziennie
    (czasem też maleją, ale niektóre tylko odrobinę i tylko przez parę dni w roku)

    > Pozdrawiam
    >
    > Luke

    również,
    nocny M. (za dnia:))

  • 9. Data: 2003-06-04 18:49:46
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    roku)

    Jak spadają należy kupować:-)

  • 10. Data: 2003-06-04 20:14:45
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    berdycz <p...@b...pl> napisał w

    > Jak spadają należy kupować:-)

    Ale tutaj jest problem z trafieniem, bo dzień wyceny następuje dopiero
    dwa dni po wystawieniu zlecenia kupna - można całkiem nie trafić :(

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)