    From: "tomaroc" <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nadplata Karty Kredytowej
    Date: Thu, 1 Feb 2007 11:00:29 +0100

    > zalezy od konkretnej karty.
    > w wieokszosci przypadkow bedzie zwiekszony limit.
    > uzyteczne jezeli chcesz zrobic zakup za ktory musisz zaplacic karta a
    > limit
    > jest zbyt maly.
    >
    > wtedy przelewasz srodki na karte i robisz zakup za wieksza kwote.
    > o ile oczywiscie nie ma innych limitow np na pojedyncza transakcje itd...

    no wlasnie o cos takeigo mi chodzi... Zakladalem ze nadplacone srodki beda
    poprostu lezaly jako nieoprocentowane i zwieksza limit dostepnych srodkow na
    karcie. Ale tak jak mowicie lepiej zapytam bezposrednio w BPH. Wkoncu banku
    musi miec jakas procedure w takich przypadkach.

    dzieki i pozdrawiam
    tomek