  • 11. Data: 2004-01-15 14:22:24
    Temat: Re: NRB 26-cyfrowy w Pekao SA
    Od: "MS" <b...@o...pl>

    > Skorzystaj z programu IBANator dla Windows / Linux, który zmienia stare
    > numery rachunków polskich banków do formatu NRB. Ściągniesz go stąd:
    > http://www.ebanki.pl/iban/index.html

    że co on niby robi??? on tylko identyfikuje bank i oblicza liczbę kontrolną, a
    nie "zmienia starych numerów polskich banków do formatu NRB".
    Każdy bank stosuje wlasną metodologię przy przejściu na nowe numery i często
    nie mają one nic oprócz numeru banku wspólnego ze starymi, a przynajmniej nie w
    sposób jawny, więc piszacy programik musiałby znac wszystkie metodologie! ;P

    Pozdrawiam
    MS

  • 12. Data: 2004-01-15 15:24:18
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618" z Warszawy" napisał
    > Pytanie:
    > Czy V oddział Pekao SA w Szczecinie (dawniej Pomorski ) wdrożył już 26
    > cyfrowe numery rachunków ?
    >
    > Niestety nie mogę się dodzwonić do tego oddziału, a mam do napisania
    przelew
    > i mój bank PKO BP SA nie chce przyjąć bo nr tachunku ma stary format.

    Jeśli to jest oddział na Jasnej:
    http://www.bankier.pl/narzedzia/pf/dostawcy/ob.html?
    dostawca_id=1779

    to zgodnie z baza na Bankierze IBAN nie jest wdrożony, ale może byc małe
    opóźnienie w aktualizacji.
    http://www.bankier.pl/narzedzia/wyszukiwarki/bank-od
    dzial/

    Na wszelki wypadek zajrzyj tu:
    http://www.kir.com.pl/aktualnosci.nsf/e4b4521fa74f55
    0dc12568ce002cbadf/beb10f9d8d39e182c1256a4800348b12/
    $FILE/bazy_kir.zip

    Albo lepiej:
    http://tinylink.com/?WKpECLQ6hS

    W bazie KIR sa wszystkie oddzialy banków w Polsce i status wdrożenia IBAN
    dla każdego aktualizowane dwa razy w miesiacu

    Pozdrawiam

    Karolina