  • Data: 2003-10-25 21:53:49
    Temat: Re: NORDEA ostrzeżenie dla klientów NORDEA
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik mimi napisał:
    > Sorki, ale mnie cos nosi jak czytam takie brednie ze jakis bank jest
    > odpowiedzialny za czyjs kryzys malzenski .. chyba kazdy przyzna ze to jest
    > gruuuba przesada, fakt ze Nordea nawalila i to bez dwoch zdan, ale tego typu
    > stwierdzenia ze malzenstwo rozpada sie przez to, ze ktos wyslal pin .... sorki
    > ale co to za malzenstwo ????

    Mimi, to nie grupa pl.soc.malzenstwa.pogladykobiet

    Facet ma problem a Ty oceniasz jego małżeństwo. Jasne, ma jej ufać aż go
    całkowicie wystawi do wiatru. Mój znajomy obudził się pewnego dnia z
    wykorzystanym "do cna" limitem zadłużenia w koncie i listem od jej
    adwokata. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia i ocena sytuacji
    osobistej tego człowieka - zwłaszcza w taki sposób i na postawie tak
    niewielu informacji - narusza moim zdaniem dobry obyczaj.

    Odnosząc się do Twojego zdania
    > I widzisz kłamstwo ma krótkie nogi ...

    Tu nie było żadnego kłamstwa! Wspólnota majątkowa nie pociąga za sobą
    konieczności informowania się o czymkolwiek.

    Na marginesie uważam, że posiadanie "alternatywnego" rachunku którego
    jest się wyłącznym posiadaczem w przypadku wspólnoty ustawowej jest
    oznaką rozsądku.

    Pozdrawiam
    Tomek