  • Data: 2009-03-19 21:05:49
    Temat: Re: Musze pochwalić Allianz Bank
    Od: "Chandler" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeszcze raz przyglądnąłem się ofercie Allianz, tej najtańszej oczywiście,
    > IMO wypada na tle konkurencji słabo. Podstawy RORu to moim zdaniem
    > przelewy i bankomaty - i tu i tu w przypadku Allianz jest kiepsko, więc
    > nawet w mixie z czymś innym nie ma za bardzo jak używać. No chyba, że ze
    > względu na te papierowe powiadomienia ;)
    > --
    > xbartx

    Posiadam w Allianz konto Premium, w którym wsztstkie usługi podstawowe są za
    darmo (m.in. przelewy i wypłaty z bankomatów na całym świecie) oraz
    oszczędnościowe Plus, które ma oprocentowanie 7,1% do końca marca, potem
    6,7%, a także lokatkę na 7,2% . Jestem bardzo zadowolony. Jakość obsługi jak
    na razie bardzo dobra. Mam także konta w Aliorze i też nie narzekam (prócz
    oprocentowania kont oszczędnościowych i lokat).

    --
    Chandler