  • 1. Data: 2008-09-21 21:55:43
    Temat: Multikonto Aquarius?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Czy wersja tego konta moze byc takze jako konto wspolne dla dwoch osob?

    Jak rozumiane sa wplywy na to konto zwalniajace z oplaty, tzn. wplyw moze
    byc dowolny czy uznaja tylko pobory?
    Jezeli dowolny wplyw czy wystarczy przepuscic przez to konto 5tys.
    zwalniajace z oplaty (wplyw i wyplyw nastepnego dnia)?

  • 2. Data: 2008-09-22 06:33:06
    Temat: Re: Multikonto Aquarius?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Czy wersja tego konta moze byc takze jako konto wspolne dla dwoch osob?
    tak

    > Jak rozumiane sa wplywy na to konto zwalniajace z oplaty, tzn. wplyw moze
    > byc dowolny czy uznaja tylko pobory?
    dowolny

    > Jezeli dowolny wplyw czy wystarczy przepuscic przez to konto 5tys.
    > zwalniajace z oplaty (wplyw i wyplyw nastepnego dnia)?
    nie widze przeciwskazan, bank nie wprowadzil zadnego ograniczenia w tej
    kwestii

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-09-22 18:28:39
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > nie widze przeciwskazan, bank nie wprowadzil zadnego ograniczenia w tej
    > kwestii

    Ja dzisiaj wreszcie wybralem sie celem zamiany zwyklego konto na
    Aquariusa. W kazdym razie zdecydowalem ze nie ma sensu miec "zwyklego"
    konta, skoro na Aquariusie bede mial to samo ale korzystniej. Oczywiscie
    jak to bywa w Multi poki nie dostane "kwitow" to nie uwierze, ze sie
    udalo aczkolwiek wizyta w oddziale przebiegla sprawnie i bezproblemowo.
    Z tymi wplywami jest dziwna sprawa, w kazdym razie bank sam nie wie o co
    mu chodzi :)

    Do zalozenia Aquariusa wystarcza aby w ciagu ostatnich 3 miesiecy miec
    srednie wplywy 5k miesiecznie. Natomiast nigdzie nie jest powiedziane,
    ze trzeba to konto zasilac kwota 5k miesiecznie. Podobno taki zapis
    widnieje w umowie (tak twierdzi doradca Aquariusa) jednakze nie jest on
    obarczony zadna sankacja, poza tym deklarowana kwote mozna samodzielnie
    zmieniac przez www. Dodatkowo powyzsze jest nielogiczne z zalozeniami
    taryfy Classic gdzie srednie wplywy w wysokosci 5k miesiecznie zwalniaja
    z oplaty miesiecznej, co jednoznacznie sugeruje iz wplywy te moga byc
    mniejsze (co jest sprzeczne z umowa). Nikt w banku nie potrafi tego
    wyjasnic, w kazdym razie calosc informacji zebrana do kompletu jest
    dosyc sprzeczna.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-09-22 18:35:29
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Konto AQ może posiadać również osoba publiczna, powszechnie znana, lub
    mająca znaczenie w regionie, w takim przypadku wpływy powyżej 5k nie
    są wymagane. Tak kiedyś tam czytałem o koncie AQ jak go zakładałem.

  • 5. Data: 2008-09-22 19:12:48
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    k...@g...pl napisał(a):
    > Konto AQ może posiadać również osoba publiczna, powszechnie znana, lub
    > mająca znaczenie w regionie, w takim przypadku wpływy powyżej 5k nie
    > są wymagane. Tak kiedyś tam czytałem o koncie AQ jak go zakładałem.

    To tez prawda ale ja sie raczej do takich osob nie zaliczam.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2008-09-22 19:30:43
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > tak

    A czy przy wspolnym koncie wplywy maja byc 5 000 PLN/m-c
    na osobe (czyli razem 10 000 ) czy w sumie ma wplywac
    5 000 (np. dwie pensje netto po 2 500 PLN).

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 7. Data: 2008-09-22 20:11:49
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > na osobe (czyli razem 10 000 ) czy w sumie ma wplywac
    > 5 000 (np. dwie pensje netto po 2 500 PLN).

    wystarczy jak razem macie 5kzł, a jak >12kzł to AQ w wersji intensive ;-)

    i wszystkie bankomaty gratis!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2008-09-22 20:26:52
    Od: "dl" <q...@n...cy>

> [...]
    > jest sprzeczne z umowa). Nikt w banku nie potrafi tego wyjasnic, w kazdym
    > razie calosc informacji zebrana do kompletu jest dosyc sprzeczna.

    Zapis w umowie jest taki: "Posiadacz M. AQ zobowiązuje się do dokonywania
    systematycznych wpłat na rachunek, nie rzadziej niż raz na trzy miesiące, z
    zastrzeżeniem, iż średnia miesięczna dokonanych we wskazanym okresie wpłat
    nie będzie niższa niż 5000 zł" - myślę, że rozwiewa Twoje wątpliwości ;)

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 9. Data: 2008-09-22 20:38:52
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    dl napisał(a):
> [...]
    > trzy miesiące, z zastrzeżeniem, iż średnia miesięczna dokonanych we
    > wskazanym okresie wpłat nie będzie niższa niż 5000 zł" - myślę, że

    Rozumiem, ze jak wplaty beda 4999 PLN to bank za kare rozwiaze ze mna
    umowa, gdyz stwierdzi ze takiego klienta niepotrzebuje ? ;)

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2008-09-22 20:44:25
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    [...]

    > Rozumiem, ze jak wplaty beda 4999 PLN to bank za kare rozwiaze ze mna
    > umowa, gdyz stwierdzi ze takiego klienta niepotrzebuje ? ;)

    Raczej (ale ni chce mi się szukać) zacznie kasować oplatę za prowadzenie.

    KJ