  • 1. Data: 2006-10-17 07:02:03
    Temat: Multibank_nie otwiera sie strona internetowa
    Od: "Christoph" <j...@w...pl>

    Czy tylko ja tak mam, czy to po stronie serwera Multibanku?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-10-17 07:11:22
    Temat: Re: Multibank_nie otwiera sie strona internetowa
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Christoph wrote:
    > Czy tylko ja tak mam, czy to po stronie serwera Multibanku?

    U mnie tez nie dziala.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2006-10-17 07:11:49
    Od: "Bartek" <b...@t...wytnij.tenbit.pl>

    > Czy tylko ja tak mam, czy to po stronie serwera Multibanku?

    Tak, tylko ty tak masz

  • 4. Data: 2006-10-17 07:19:35
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Christoph wrote:
    > Czy tylko ja tak mam, czy to po stronie serwera Multibanku?
    > Pozdrawiam

    SOA#1
    KJ

  • 5. Data: 2006-10-17 07:32:31
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > SOA#1
    > KJ
    Poprawka https://moj.multibank.pl/ działa, serwis informacyjny nie.

    KJ

  • 6. Data: 2006-10-17 07:45:03
    Od: "Christoph" <j...@w...pl>

    > Poprawka https://moj.multibank.pl/ działa, serwis informacyjny nie.
    >
    > KJ

    DZiękuję za informację
    KS

  • 7. Data: 2006-10-17 07:45:44
    Od: "Christoph" <j...@w...pl>

    > U mnie tez nie dziala.
    >

    > --
    > pozdrawiam
    > Mithos
    >
    > Dziękuję za informację
    KS

  • 8. Data: 2006-10-17 08:00:02
    Od: "Olekk" <c...@t...com>

    Mi też nie działa.

  • 9. Data: 2006-10-17 08:56:38
    Od: "Christoph" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Olekk" <c...@t...com> napisał w wiadomości
    > Mi też nie działa.

    OK, dzięki.
    Jak pisał wyżej K. Jońca działa https://moj.multibank.pl/
    KS

  • 10. Data: 2006-10-17 13:03:51
    Od: Dito <d...@i...pl>

    Christoph napisał(a):
    > Czy tylko ja tak mam, czy to po stronie serwera Multibanku?
    > Pozdrawiam

    U mnie działa zarówno moj.multibank.pl jak i serwis informacyjny.

    --
    Pomogłem? Jeżeli szukasz kredytu, chcesz założyć konto, potrzebujesz
    porady, wyślij wniosek poprzez moją stronę - http://kredytowy.pl

    Pozdrawiam, Dawid.