  • 1. Data: 2002-07-03 05:03:47
    Temat: Multibank - male rozczarowanie :(
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    Witam,
    jakiś czas temu zdawałem pytania odnośnie przekształcania rachunku z
    Jestem na Ja, ale nie dostałem odpowiedzi. Przeszedłem się więc do
    oddziału i oto co się dowiedziałem:
    1. Nie można automagicznie (czytaj: podpisując aneks) przejść z konta
    Jestem na Ja bądź My. Nie da się i już, bo system tego nie przewiduje.
    Jednakże pracują nad tym. :-/ Jedyną możliwością jest zamknięcie
    starego rachunku i otworzenie nowego.
    Będzie mi to konieczne, gdyż potrzebuję ustanowić pełnomocnika, a do
    Jestem nie da się przecież.

    2. Jeśli przy starym rachunku miało sie kartę VC, opłaconą na rok,
    to... tak zgadza się - trzeba z niej zrezygnować i wystąpić o nową.
    Oczywiście wszelakie opłaty ponosi się ponownie, co czyni taką
    operację zupełnie nieopłacalną.
    3. Obiecanki dotyczące oddzwonienia do klienta (dysponent miał do mnie
    zadzwonić z wyjaśnieniami dotyczącymi pewnej kwestii) można włożyć
    między bajki. Dysponent nawet zapisał sobie, że proszę o telefon -
    odzew zerowy.

    Btw - czekam teraz na telefon z księgowości (lub okolic), bo naliczyli
    mi jakieś karne prowizje za niedozwolony debet. Problem w tym, że
    takowego nie było, bo mam dozwolony. Pewnie też nie zadzwonią...

    4. Kwestia, którą miał wyjaśnić dysponent dotyczyła opłat. Mianowicie
    spytałem czy jest możliwość proporcjonalnego w stosunku do czasu
    wykorzystania, zapłacenia za VC, jeśli trzeba wyrobić nową, bo mają
    ograniczony system. Przypuszczam, że nie, bo w sytuacji pozytywnej
    odpowiedzi raczej by nie zapomniał zadzwonić.

    W sumie jestem rozczarowany, a post jest negatywny.
    Poza tym, po przemyśleniu, przestałem być zainteresowany zamykaniem i
    otwieraniem nowego rachunku nawet jeśli by mieli mnie proporcjonalnie
    za kartę obciążyć. Za dużo komplikacji by to spowodowało. Nie mam na
    to czasu.
    Prędzej zmienię bank.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko >>pacta sunt servanda<<

  • 2. Data: 2002-07-03 06:29:08
    Temat: Re: Multibank - male rozczarowanie :( (długie)
    Od: <r...@w...pl>

    No cóż, ja również mogę powiedzieć o rozczarowaniu Multibankiem. Od jakichś 3
    miesięcy próbuję uczynić z Multibanku mój podstawowy bank i chyba się poddam.
    Najpierw nieprawidłowo wystawiona karta (z opłatami za jej użytkowanie, choć
    nie było to możliwe), później boje o przyznanie limitu kredytowego na podstawie
    historii rachunku z innego banku - po trzech tygodniach (standardowo max. 2
    tygodnie) nadal brak jakiejkolwiek odpowiedzi z banku. W oddziałach
    (Warszawa!!!) i na Multilinii niekompetencja, udzielanie sprzecznych
    informacji, spychanie odpowiedzialności na nieobecnych kolegów. No i to, co
    mnie najbardziej drażni - brak odpowiedzi na prośbę o kontakt. Mógłbym nawet
    usłyszeć, że jeszcze nic nie wiadomo - to jest lepsze niż kompletna olewka.
    Miało być nowocześnie, sprawnie i przyjemnie, a jest tak, że chyba pozostanę
    przy PKO BP Platinium.
    Pozdr,
    Kuba

  • 3. Data: 2002-07-03 07:54:52
    Temat: Re: Multibank - male rozczarowanie :(
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski"
    > jakiś czas temu zdawałem pytania odnośnie przekształcania rachunku z
    > Jestem na Ja, ale nie dostałem odpowiedzi.

    a zabraniaja otwarcia nowego i pozostawienie starego rachunku
    - przeciez tak byłoby najprosciej
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-07-03 10:34:49
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Wed, 3 Jul 2002 09:54:52 +0200, "blad" <b...@W...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Tomasz Waszczynski"
    >
    >a zabraniaja otwarcia nowego i pozostawienie starego rachunku
    >- przeciez tak byłoby najprosciej

    Za utrzymanie starego musiałby płacić.
    Poza tym jest problem VC

    BAH

  • 5. Data: 2002-07-03 22:39:23
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Cześć,

    Zgadzam się.

    Dodatkowo jak już ktoś wspominał przyznano mi po ciężkich bojach linię
    kredytową. A rachunek nazwali .....konto z kredytem.
    Teraz jak gdzieś zanoszę lub wysyłam fax-em potwierdzenie np. przelewu to
    wszyscy święci muszą wiedzież, że mam linie kredytową. To moim zdaniem złamanie
    Prawa Bankowego, bo sam fakt że mam kredyt jest również tajemnicą.

    Jeżeli chodzi o Multilinię, to akurat mam pozytywne wrażenia.

    Cześć

  • 6. Data: 2002-07-04 05:04:41
    Od: "Ania" <a...@w...pl>

> [...]
    > starego rachunku i otworzenie nowego.
    > Będzie mi to konieczne, gdyż potrzebuję ustanowić pełnomocnika, a do

    Jesli pelnomocnictwo to tylko do Jestem, do Bylem lub Mnie Nie Ma to sie juz
    nie da. Koniecznie Ja badz My musi byc Jestem.

  • 7. Data: 2002-07-04 10:33:50
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Thu, 4 Jul 2002 07:04:41 +0200, "Ania" <a...@w...pl> wrote:

    >Jesli pelnomocnictwo to tylko do Jestem, do Bylem lub Mnie Nie Ma to sie juz
    >nie da. Koniecznie Ja badz My musi byc Jestem.

    My nie musi koniecznie rozumieć.

    BAH

  • 8. Data: 2002-07-05 03:02:24
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Tomasz Waszczynski"
    > a zabraniaja otwarcia nowego i pozostawienie starego rachunku
    > - przeciez tak byłoby najprosciej

    Ale w całym moim pomyśle chodzi o to, żeby był właśnie jeden rachunek
    :) I do niego dwie karty VC - jedna dla mnie, a druga dla
    pełnomocnika. Dwa konta są mi zupełnie niepotrzebne, szczególnie, że
    to istotnie podnosi koszty całego przedsięwzięcia.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko >>pacta sunt servanda<<