eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank i kredyt hipoteczny - DUZE rozczarowanie (dlugie) › Re: Multibank i kredyt hipoteczny - DUZE rozczarowanie (dlugie)
    From: <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank i kredyt hipoteczny - DUZE rozczarowanie (dlugie)
    Date: 4 Jul 2002 15:02:04 +0200

    > Coś ich pogięło - stosują jakieś dziwaczne, mechaniczne
    > sposoby liczenia zdolności kredytowej.Niestety wygląda na to, że Multi ma
    kiepskichp racowników od oceny wniosków kredytowych i boi się dać
    > im jakąś możliwość elastycznego podejścia do spaw. Innego
    > wytłumaczenia nie widzę. :-(
    >
    > Tak zgzdza sie, multi ma wrecz b. bzdurne metody liczenia zdolnosci
    kredytowej mnie np. odliczyli karte kredytowa citi na ktorej mam mazliwosc
    zadluzenia sie do 10000 zl. Chyba trzeba naprawde desperata zeby sie zadluzal
    na prawie 40% w skali roku. Pani w oddziale kazala mi zlikwidowac karte bo
    inaczej nie otrzymam limitu. Karty nie zlikwidowalem limit po wielu bojach
    dostalem po 3 msc, oczywiscie via net. Na moje pytanie co pani by mi w takim
    razie doradzila jako moj doradca bankowy otrzymalem odpowiedz w postaci
    wzruszenia ramion. A miało byc tak pieknie, indywidualne podejscie do klienta
    osobiste doradztwo i tym podobne marketingowe bzdury. Gdyby nie tania linia to
    dawno by mnie tam nie było. Mam nadzieje ze w przyszlosci bedzie lepiej

    Pozdrawiam
    "fido dido"