  • 11. Data: 2002-10-18 07:06:20
    Temat: Re: MultiKK ;)
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    Wojtek Frabinski wrote:

    > PS, ruszyl tez serwis http://www.mojavisa.pl

    za wyplate z bankomaty tylko stala oplata a nie % od wyplaty?
    no to ludzie lokaty pozakladaja.
    --
    Pozdrowienia,
    gg# 84392

  • 12. Data: 2002-10-18 07:09:40
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

    Użytkownik "qubacz" <q...@2...pl> napisał w wiadomości
    > za wyplate z bankomaty tylko stala oplata a nie % od wyplaty?
    > no to ludzie lokaty pozakladaja.

    Na lokacie dostaną 6-7% a odsetki za kredyt będą płacić 27%. No to
    faktycznie niezły interes.

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu

  • 13. Data: 2002-10-18 07:10:06
    Od: " " <d...@N...gazeta.pl>

    > Jesli mieszkasz daleko od placowki to jest mozliwosc umowienia sie z
    > agentem.
    Wlasnie to zauwazylem :)), ale nie moge podac we wniosku mojego nazwiska z
    polskimi literami !!!!!! Literka o z kreska (ó) im przeszkadza. LOL.

    > Zamiast historii moze byc tez opinia o rachunku z odpowiednimi
    > informacjami.
    Swietnie, to jest dodatkowa upierdliwosc, mam konto w mBanku, zalatwianie
    tego to dla mnie utrudnienie.

    pzdr,
    Dentarg

  • 14. Data: 2002-10-18 07:10:49
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 18 Oct 2002 09:06:20 +0200, qubacz <q...@2...pl> wrote:

    >za wyplate z bankomaty tylko stala oplata a nie % od wyplaty?
    >no to ludzie lokaty pozakladaja.

    ?? Stała opłaty za wyplaty z bankomatow to istotny atut na tle
    konkurecji ale przeciez KK Multi to nadal typowa karta kredytowa. W
    zwiazku z tym odsetki od transakcji bezgotowkowych naliczane sa zawsze
    od dnia dokonania tej transkacji.
    Kredyt bez odsetek mozliwy jest tylko przy platnosciach
    bezgotowkowych.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 15. Data: 2002-10-18 07:11:47
    Od: " " <d...@N...gazeta.pl>

> [...]

    > informacjami.
    Swietnie, to jest dodatkowa upierdliwosc, mam konto w mBanku, zalatwianie

    Ale obrazek na karcie jest ladny, trzeba im to przyznac !!! :))

    pzdr,
    Dentarg

  • 16. Data: 2002-10-18 07:12:38
    Od: " " <d...@N...gazeta.pl>

  • 17. Data: 2002-10-18 07:51:22
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    " Dentarg" <d...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > Czy wniosek trzeba skladac koniecznie osobiscie ? Bo jesli tak to juz sie
    > naskladalem, najblizszy Mutlibank 200 km ode mnie :((.

    Nie - na www jest wniosek.

    > A co do warunków uzyskania karty, to IMHO debilne jest wymaganie
    > przedstawienia historii rachunku, duzo zalatwiania nie wiadomo po co ...

    W Citi jest podobnie.

    K. Kowalski

  • 18. Data: 2002-10-18 07:58:39
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

    Użytkownik "krab" <_...@h...pl___> napisał w wiadomości

    > Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci
    >
    > hmm
    > Oplata za wznowienie karty Posiadacza rachunku 70,00

    pewnie taka bedzie tez oplata za wydanie po zakonczeniu promocji

    > Oplata za splate zadluzenia w kasie MultiBanku 10,00 <- niezle - to
    jakas
    > kara ?

    raczej tak.

    Ogolnie rzecz biorac oferta slabiutka. Sa tansze karty kredytowe, zarowno
    Visa jak i Mastercard. Nieco nizsze oprocentowanie moze jedynie sciagnac
    tych co chca rzeczywiscie kredytu a nie KK. Podoba mi sie jedynie dluzszy
    grace period - moze to wymusic na konkurencji podobne ruchy. Ja w kazdym
    razie takiej karty nie potrzebuje. Czekam na kolejne oferty KK - majlepiej w
    wersji Mastercard.

    D.

  • 19. Data: 2002-10-18 08:03:34
    Od: "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    Juz

    > Kompletny wniosek i tak mozesz zlozyc dopiero rano w placowce :).
    > Oczywiscie wszystkich zainteresowanych z Poznania goraco zapraszam do
    > mnie na Sw. Marcin :-).
    >
    > PS, ruszyl tez serwis http://www.mojavisa.pl

    Tak jak przypuszczalem - karta nie dla mnie :-(
    KJ

  • 20. Data: 2002-10-18 08:04:43
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > konkurecji ale przeciez KK Multi to nadal typowa karta kredytowa. W
    > zwiazku z tym odsetki od transakcji bezgotowkowych naliczane sa zawsze
    > od dnia dokonania tej transkacji.
    s/bezgotówkowych/gotówkowych/
    KJ