  • 1. Data: 2007-03-17 22:17:22
    Temat: Multi nie zamknie mojego konta
    Od: Robert <k...@g...pl>

    Od jakiegos czasu mam problem z zamknieciem konta w Multibanku.
    Poniewaz wsieklosc na bank mi juz nieco przeszla proponuje quiz:
    Jaki moze byc problem z zamknieciem konta?
    Dodam, ze wypowiadajac umowe mialem ujemna linie kredytowa a wiekszosc
    rachunkow placilem jak nalezy.

    Zwyciezca(y) bedzie mogl sie poszczycie, ze prawidlowa odpowiedz moze
    sie przydac komus innemu w przyslosci.

    Robert

  • 2. Data: 2007-03-18 00:53:55
    Temat: Re: Multi nie zamknie mojego konta
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 17.03.2007 Robert <konto200612013_usun_od_pierwszego_podkreslenia@gaze
    ta.pl> napisał/a:
> [...]
    > rachunkow placilem jak nalezy.
    >
    > Zwyciezca(y) bedzie mogl sie poszczycie, ze prawidlowa odpowiedz moze

    Daj spokój, ten bank przekracza wyrobraźnię normalnego człowieka, i tak
    nikt nic nie wymyśli :P
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2007-03-18 07:51:41
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    ta.pl> wrote:

    > Dodam, ze wypowiadajac umowe mialem ujemna linie kredytowa a wiekszosc
    > rachunkow placilem jak nalezy.

    Nie zamknęli Ci rachunku, ponieważ miałeś ujemne saldo?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2007-03-18 10:52:22
    Od: "Krzysztof Kosminski" <k...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Robert"
    ta.pl> napisał:

    > Od jakiegos czasu mam problem z zamknieciem konta w Multibanku.
    > Poniewaz wsieklosc na bank mi juz nieco przeszla proponuje quiz:
    > Jaki moze byc problem z zamknieciem konta?
    [...]
    > Zwyciezca(y) bedzie mogl sie poszczycie, ze prawidlowa odpowiedz moze
    > sie przydac komus innemu w przyslosci.

    Strzelam: Bank nie wysyła korespondencji na adres zagraniczny, a Ty nie
    masz
    tylko polskiego?

    Co by nie wymyślili, po prostu wyślij do nich polecony z wypowiedzeniem
    umowy i koniec.
    W razie czego - arbiter bankowy z wnioskiem o odszkodowanie (zbieraj
    wszystkie rachunki za listy, telefony itd.) i zadośćuczynienie.

    Krzysztof

  • 5. Data: 2007-03-18 19:33:48
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Robert napisał:

> [...]
    > rachunkow placilem jak nalezy.
    >
    > Zwyciezca(y) bedzie mogl sie poszczycie, ze prawidlowa odpowiedz moze

    1) opiekun twojego rachunku jest na urlopie.
    2) podpis na wypowiedzeniu nie zgadza sie ze wzorem podpisu na wniosku o
    otwarcie rachunku.

  • 6. Data: 2007-03-18 20:01:12
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Strzelam: Bank nie wysyła korespondencji na adres zagraniczny, a Ty nie
    > masz
    > tylko polskiego?

    A ma taki obowiązek?

    Darek

  • 7. Data: 2007-03-18 21:06:45
    Od: Robert <k...@g...pl>

    Darek wrote:
> [...]

    To ja wyslelem rezygnacje do banku.

    Robert

  • 8. Data: 2007-03-18 21:07:48
    Od: Robert <k...@g...pl>

    > Nie zamknęli Ci rachunku, ponieważ miałeś ujemne saldo?
    To by bylo zbyt proste :)

    Robert

  • 9. Data: 2007-03-18 21:09:34
    Od: Robert <k...@g...pl>

    > 1) opiekun twojego rachunku jest na urlopie.
    Ciekawe, co rozumiesz pod pojeciem opiekun? Dodam, ze na wypowiedzeniu
    podpis zony tez byl.

    > 2) podpis na wypowiedzeniu nie zgadza sie ze wzorem podpisu na wniosku o
    > otwarcie rachunku.
    Tego akurat nie negowali (zony i mojego)

    Robert

  • 10. Data: 2007-03-19 14:03:22
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Robert wrote:
> [...]
    > rachunkow placilem jak nalezy.
    >
    > Zwyciezca(y) bedzie mogl sie poszczycie, ze prawidlowa odpowiedz moze

    Witam

    Musisz zamknąć najpierw linię.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski