  • 1. Data: 2008-03-30 04:46:00
    Temat: [Multi] Wiadomo co zmienili?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Zrobili sobie długą przerwę. Nie chce mi się wierzyć, że tylko w związku
    ze zmianą czasu
    Tym bardziej, że tak jakby nie wszystkie style się wczytują :)

    KJ

  • 2. Data: 2008-03-30 09:17:00
    Temat: Re: [Multi] Wiadomo co zmienili?
    Od: Dobek <s...@r...pl>

    Kamil Jońca pisze:

    > Zrobili sobie długą przerwę. Nie chce mi się wierzyć, że tylko w związku
    > ze zmianą czasu
    > Tym bardziej, że tak jakby nie wszystkie style się wczytują :)

    mbank też odpoczywał. Nie widzę niczego nowego, np: rozwiązania z Multi,
    czyli przelewów zdefiniowanych chronionych hasłem lub nie ;-(

    --
    Pzdr
    Dobek

  • 3. Data: 2008-03-30 20:36:03
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > Zrobili sobie długą przerwę. Nie chce mi się wierzyć, że tylko w związku
    > ze zmianą czasu
    > Tym bardziej, że tak jakby nie wszystkie style się wczytują :)

    coś zepsuli, bo w tej chwili nie moge sie zalogowac:(

  • 4. Data: 2008-03-30 20:53:38
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    JerzyR pisze:

    > coś zepsuli, bo w tej chwili nie moge sie zalogowac:(

    No właśnie miłaem się spytać czy tylko mnie w tej chwili wita komunikatem:

    Przepraszamy, ale obecnie nie można zalogować się do systemu MultiBanku.
    Aktualnie odbywa się modernizacja części transakcyjnej serwisu
    MultiBanku. Z tego względu chwilowo nie jest możliwe zarządzanie rachunkami.

    Za niedogodności związane z przeprowadzaną operacją bardzo przepraszamy.

    KJ

  • 5. Data: 2008-03-31 07:18:17
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    > No właśnie miłaem się spytać czy tylko mnie w tej chwili wita komunikatem:
    [...]

    No chyba ostro dłubią, bo ja teraz (9.17) mam ten komunikat. Ehhh

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 6. Data: 2008-03-31 07:28:36
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 30.03.2008 Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał/a:

    > No właśnie miłaem się spytać czy tylko mnie w tej chwili wita komunikatem:

    U mnie jest lepiej:

    ============
    HTTP 404 - File not found
    ============

    ;)

    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 7. Data: 2008-03-31 07:36:34
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Samotnik pisze:

    > U mnie jest lepiej:
    >
    > ============
    > HTTP 404 - File not found
    > ============
    >
    > ;)

    A nie. To u mnie było tak, że byłem zalogowany, w coś kliknąłem
    dostałem 404, wylogowało mnie i dostałem komunikat taki jaki podałem :)
    KJ

  • 8. Data: 2008-03-31 07:52:30
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca pisze:
    [...]

    > A nie. To u mnie było tak, że byłem zalogowany, w coś kliknąłem
    > dostałem 404, wylogowało mnie i dostałem komunikat taki jaki podałem :)
    > KJ

    W tej chwili też ....
[...]

    KJ (Idą w ślady inteligo :) ? )

  • 9. Data: 2008-03-31 20:36:55
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > Tym bardziej, że tak jakby nie wszystkie style się wczytują :)

    wydaje mi sie, że zmienili kolorystyke napisów??